Κantar: Στην Bain Capital το 60% των μετοχών της
Η WPP επιβεβαίωσε την πώληση
του 60% της Kantar στην εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Bain
Capital, έναντι 4 δισ. δολαρίων.
Η εξαγορά θα ολοκληρωθεί στις
αρχές του 2020, ενώ αναμένει
την έγκριση των μετόχων της
WPP και των ρυθμιστικών αρχών.
Όπως δήλωσε ο Mark Read, chief executive της WPP, «η Kantar είναι μια σπουδαία επιχείρηση και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Bain Capital, για να ξεκλειδώσουμε το δυναμικό της. Ως στρατηγικός εταίρος και μέτοχος στην Kantar, η WPP θα εξακολουθήσει να επωφελείται από τη μελλοντική της ανάπτυξη και οι πελάτες μας από τις υπηρεσίες της», συμπληρώνοντας ότι «η εξέλιξη αυτή δημιουργεί αξία για τους μετόχους της WPP και απλοποιεί την εταιρεία μας. Με έναν δυνατότερο ισολογισμό κάνουμε μεγαλύτερη πρόοδο στο μετασχηματισμό μας».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Kantar, Eric Salama, μετά την πώλησή της στην Bain Capital, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στις επενδύσεις στην τεχνολογία
Όπως δήλωσε ο Mark Read, chief executive της WPP, «η Kantar είναι μια σπουδαία επιχείρηση και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Bain Capital, για να ξεκλειδώσουμε το δυναμικό της. Ως στρατηγικός εταίρος και μέτοχος στην Kantar, η WPP θα εξακολουθήσει να επωφελείται από τη μελλοντική της ανάπτυξη και οι πελάτες μας από τις υπηρεσίες της», συμπληρώνοντας ότι «η εξέλιξη αυτή δημιουργεί αξία για τους μετόχους της WPP και απλοποιεί την εταιρεία μας. Με έναν δυνατότερο ισολογισμό κάνουμε μεγαλύτερη πρόοδο στο μετασχηματισμό μας».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Kantar, Eric Salama, μετά την πώλησή της στην Bain Capital, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στις επενδύσεις στην τεχνολογία