Κάμψη κερδών λόγω Publicis και Omnicom
Κάμψη κερδών λόγω Publicis και OmnicomΣύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης «Global Greats» της Marketing Services Financial Intelligence για τους 30 μεγαλύτερους ομίλους στον κόσμο, τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5%, ωστόσο τα κέρδη έπειτα από τις προσαρμογές, παρουσίασαν αύξηση που άγγιξε, μόλις, το 1,9%.
Στο μεταξύ, ενώ τα έσοδα βελτιώθηκαν, αύξηση που έφτασε στο 17,6% παρουσίασαν και τα κόστη, επηρεάζοντας έτσι τα περιθώρια κέρδους. Με τη σχεδιαζόμενη συγχώνευση Publicis-Omnicom να μην ολοκληρώνεται τελικά, νικητής στην κατάταξη της «Global Greats» αναδείχτηκε ο WPP με έσοδα 16,5 δις. δολάρια, ενώ ακολούθησε ο Omnicom με 14,6 δις. δολάρια.
Η μελέτη αποκάλυψε πως η χαμηλή διαπραγματευτική ικανότητα του Omnicom ελέω της μικρής αύξηση εσόδων και τα χαμηλά περιθώρια λειτουργικού κέρδους, αποτελούν βασικούς λόγους για το «ναυάγιο» συγχώνευσης.
Στο μεταξύ, το χάσμα μεταξύ του 5ου Dentsu και του 6ου Havas μεγάλωσε, σαν αποτέλεσμα της εξαγοράς του Aegis από τον ιαπωνικό όμιλο. Σημειώνεται πως το top 7 της κατάταξης (βάσει εσόδων) παρέμεινε ανεπηρέαστο σε σχέση με την περσινή μελέτη.