To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

J&J: Στον WPP τα media στις ΗΠΑ

J&J: Στον WPP τα media στις ΗΠΑ
Ο φαρμακευτικός κολοσσός Johnson & Johnson επέλεξε τον όμιλο επικοινωνίας WPP ως media ΑΟR για τη Βόρεια Αμερική μετά από μια αναθεώρηση που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος. H εταιρεία που χειρίζεται τα media για την Johnson & Johnson είναι η J3, ένα bespoke unit που δημιουργήθηκε από την Interpublic πριν από μία δεκαετία, αφού κέρδισε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της J&J. Η εκτιμώμενη διαφημιστική δαπάνη της J&J στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής είναι 300 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Το ειδικό unti υγειονομικής περίθαλψης WPP CMI Media Group και η GroupM μαζί με άλλα units του WPP, θα εξυπηρετούν από κοινού το λογαριασμό.

Εκπρόσωπος της J & J προχώρησε σε δήλωση επιβεβαιώνοντας την ανάθεση: «Η Johnson & Johnson επέλεξε το WPP ως το AOR της εταιρείας για όλες τις δυνατότητες των πληρωμένων media στη Βόρεια Αμερική μετά από μια δυναμική διαδικασία επιλογής. Ο WPP επιλέχθηκε με βάση τα δυνατά του σημεία στη στρατηγική, τη διαδικασία, την ηγεσία σκέψης, τα δεδομένα και την τεχνολογία... Ο όμιλος WPP θα υποστηρίξει τις προσπάθειες της εταιρείας να επικοινωνήσει πώς η Johnson & Johnson αντιμετωπίζει τις πιο δύσκολες προκλήσεις υγείας και προσφέρει καινοτομίες που μεταμορφώνουν τη φροντίδα των ασθενών».

Η Johnson & Johnson εισέρχεται σε μία νέα εποχή με έμπνευση και σταθερή προσήλωση στην εκπλήρωση των στόχων της, πάντα βασιζόμενη στις διαχρονικές της αξίες. Πρόσφατα, η εταιρεία προχώρησε και σε στρατηγική ενοποίησης του τομέα της ιατρικής τεχνολογίας και του φαρμακευτικού τομέα, Johnson Innovative Medicine, υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson. Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί μια καίρια αλλαγή, μαρτυρώντας την πλήρη αξιοποίηση της μεγάλης τεχνογνωσίας και εμπειρίας για την αντιμετώπιση πολύπλοκων ασθενειών. Ο στόχος της εταιρείας παραμένει σταθερά ένας, η ισότιμη πρόσβαση των ασθενών στη φαρμακευτική καινοτομία που σώζει ζωές, καθώς και στη φαρέτρα των θεραπευτικών επιλογών που έχουν διαθέσιμες οι επαγγελματίες υγείας, χωρίς διακρίσεις ή αποκλεισμούς.
TAGS: WPP, J&J