iProspect: Ορίζει δύο νέα ηγετικά στελέχη

Η iProspect της Dentsu τοποθέτησε τη Shenda Loughnane στη
θέση της Global Managing Director
και τον Dan Friel ως Global Client
President and Head της iProspect
Global. Οι αλλαγές ακολουθούν
μετά την πρόσφατη ανάθεση καθηκόντων
της CEO Βορείου Αμερικής
στην Danielle
Gonzalez.
Η Shenda Loughnane, η οποία θα αναφέρεται στην Global Client and Brand President, Amanda Morrissey, θα ενταχθεί στην παγκόσμια ηγετική ομάδα της iProspect και θα είναι υπεύθυνη για την «οικοδόμηση ενός ισχυρής σύνδεσης δικτύου παγκοσμίως, το οποίο στοχεύει στη συνέπεια, στη συνδεσιμότητα και στην καινοτομία για τους πελάτες της iProspect». Στον προηγούμενο ρόλο της, ως Group Managing Director της Dentsu, συνεργάστηκε με brands όπως η Heineken, η Kaspersky και η LinkedIn. Προτού ενταχθεί στην Dentsu, όπου και εργάζεται για 11 χρόνια, η Loughnane διηύθυνε το digital agency, ICan. Είχε επίσης συνεργαστεί με τα media agencies, Zenith και Havas.
Ο Dan Friel, ο οποίος υπήρξε στο παρελθόν Global Client President, θα αναφέρεται στη Loughnane και θα αναλάβει την επιπρόσθετη αρμοδιότητα της «οικοδόμησης της κουλτούρας μιας ενωμένης ομάδας». Οι προηγούμενοι ρόλοι του περιλαμβάνουν τη θέση του Global Client Lead στην Carat και του Managing Partner στην MEC. H Loughnane δήλωσε σχετικά με τον νέο της ρόλο: «Η δική μου καριέρα έχει διασταυρωθεί τόσο με το brand και την απόδοσή του, όσο και με το creative και τα media, επομένως πιστεύω ακράδαντα ότι με τη διευρυμένη αποστολή της iProspect μπορούμε πραγματικά να επιταχύνουμε την ανάπτυξη για τους πελάτες μας».
Η Shenda Loughnane, η οποία θα αναφέρεται στην Global Client and Brand President, Amanda Morrissey, θα ενταχθεί στην παγκόσμια ηγετική ομάδα της iProspect και θα είναι υπεύθυνη για την «οικοδόμηση ενός ισχυρής σύνδεσης δικτύου παγκοσμίως, το οποίο στοχεύει στη συνέπεια, στη συνδεσιμότητα και στην καινοτομία για τους πελάτες της iProspect». Στον προηγούμενο ρόλο της, ως Group Managing Director της Dentsu, συνεργάστηκε με brands όπως η Heineken, η Kaspersky και η LinkedIn. Προτού ενταχθεί στην Dentsu, όπου και εργάζεται για 11 χρόνια, η Loughnane διηύθυνε το digital agency, ICan. Είχε επίσης συνεργαστεί με τα media agencies, Zenith και Havas.
Ο Dan Friel, ο οποίος υπήρξε στο παρελθόν Global Client President, θα αναφέρεται στη Loughnane και θα αναλάβει την επιπρόσθετη αρμοδιότητα της «οικοδόμησης της κουλτούρας μιας ενωμένης ομάδας». Οι προηγούμενοι ρόλοι του περιλαμβάνουν τη θέση του Global Client Lead στην Carat και του Managing Partner στην MEC. H Loughnane δήλωσε σχετικά με τον νέο της ρόλο: «Η δική μου καριέρα έχει διασταυρωθεί τόσο με το brand και την απόδοσή του, όσο και με το creative και τα media, επομένως πιστεύω ακράδαντα ότι με τη διευρυμένη αποστολή της iProspect μπορούμε πραγματικά να επιταχύνουμε την ανάπτυξη για τους πελάτες μας».