To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Δημιουργεί AI Commerce ηγετικό ρόλο - Παγκόσμιος επικεφαλής ο Yaniv Sarig

IPG: Δημιουργεί AI Commerce ηγετικό ρόλο - Παγκόσμιος επικεφαλής ο Yaniv Sarig
Η Interpublic επέλεξε τον Yaniv Sarig στη νεοσύστατη θέση του παγκόσμιου επικεφαλής εμπορίου με τεχνητή νοημοσύνη. Ο Sarig, τον οποίο η IPG περιγράφει ως «έμπειρο επιχειρηματία και πρωτοπόρο στο εμπόριο με τεχνητή νοημοσύνη», διορίστηκε μετά από συνεργασία με την εταιρεία ως σύμβουλος. Θα συνεχίσει να αναφέρεται στον παγκόσμιο επικεφαλής στρατηγικής εμπορίου, Jeriad Zoghby.

Στον νέο του ρόλο, ο Sarig θα επικεντρωθεί στο αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης για αγορές, καθώς το 71% των καταναλωτών θέλει η Τεχνητή Νοημοσύνη να ενσωματωθεί στις εμπειρίες αγορών τους, σύμφωνα με νέα έρευνα της Capgemini. Ο Sarig θα συνεργαστεί με ηγέτες εταιρειών και τεχνολογίας σε ολόκληρο τον όμιλο για την ανάπτυξη e commerce λύσεων για τους πελάτες. Η αρμοδιότητά του περιλαμβάνει την ενσωμάτωση δεδομένων που παρέχονται από την Intelligence Node, την οποία η Interpublic απέκτησε πέρυσι, σε πλατφόρμες των agencies του δικτύου και την οικοδόμηση συνεργασιών με βασικούς παίκτες στο οικοσύστημα του εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Salsify, Pacvue και Flywheel της Omnicom. Στόχος, η δημιουργία μιας πιο ισχυρής και συνεκτικής σουίτας λύσεων εμπορίου για τους πελάτες.

« Έχοντας δημιουργήσει και λειτουργήσει ψηφιακά μnative μάρκες που αξιοποίησαν δεδομένα, αυτοματοποίηση και μηχανική μάθηση για να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά, έχω δει από πρώτο χέρι πώς η τεχνολογία μπορεί να γίνει βασικός παράγοντας διαφοροποίησης για την κατάκτηση του ψηφιακού ραφιού», δήλωσε ο Sariq σχετικά.
TAGS: Interpublic