ΗΠΑ: Πάνω από 10 δισ. το Influencer marketing spend

Οι δαπάνες στο μάρκετινγκ Influencer στις ΗΠΑ αυξάνονται ταχύτερα από
το αναμενόμενο. Μια νέα έκθεση του Emarketer δείχνει ότι οι μάρκετινγκ
Influencer δαπάνες των ΗΠΑ θα ξεπεράσουν τα 10 δισ. δολάρια το 2025 - ποσό
που η εταιρεία δεν προέβλεψε αρχικά ότι θα επιτευχθεί μέχρι το 2026. Στην
αξιολόγηση το Emarketer περιγράφει τις μάρκετινγκ Influencer δαπάνες ως
«έσοδα που παράγονται από δημιουργούς με έδρα τις ΗΠΑ από πληρωμές που
πραγματοποιούν επωνυμίες για την προώθηση προϊόντων σε κοινωνικά μέσα και
πλατφόρμες βίντεο οι οποίες φιλοξενούν κυρίως περιεχόμενο που δημιουργείται
από χρήστες». Αυτό εξαιρεί συνδρομητικά media και μη κοινωνικά κανάλια.
Σε προηγούμενες εκθέσεις, το Emarketer ανέμενε ότι οι δαπάνες θα έφταναν τα 10 δισ. δολάρια το 2026, αλλά οι επωνυμίες έχουν δεσμευτεί για το influencer μάρκετινγκ με υψηλότερο ρυθμό από ό,τι είχε προβλεφθεί - εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 23,7% φέτος, από 16%. Το 2025, άλλα 1,37 δισεκατομμύρια δολάρια θα προστεθούν στην αγορά, προβλέπει η έκθεση, φτάνοντας τις δαπάνες σε περίπου 10,52 δισ. δολάρια. «Το Influencer Marketing ωριμάζει και διαφοροποιείται», αναφέρει η Jasmine Enberg, αντιπρόεδρος και κύρια αναλυτής στο Emarketer. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις δαπανών του Emarketer βασίζονται στο ότι το TikTok θα παραμείνει ενεργό στις ΗΠΑ καθ' όλην τη διάρκεια του έτους, παρά την πιθανότητα η πλατφόρμα να εξαφανιστεί ή να αλλάξει λόγω της επιβολής ενός νομοσχεδίου πώλησης που ψηφίστηκε από την κυβέρνηση Μπάιντεν.
Σε προηγούμενες εκθέσεις, το Emarketer ανέμενε ότι οι δαπάνες θα έφταναν τα 10 δισ. δολάρια το 2026, αλλά οι επωνυμίες έχουν δεσμευτεί για το influencer μάρκετινγκ με υψηλότερο ρυθμό από ό,τι είχε προβλεφθεί - εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 23,7% φέτος, από 16%. Το 2025, άλλα 1,37 δισεκατομμύρια δολάρια θα προστεθούν στην αγορά, προβλέπει η έκθεση, φτάνοντας τις δαπάνες σε περίπου 10,52 δισ. δολάρια. «Το Influencer Marketing ωριμάζει και διαφοροποιείται», αναφέρει η Jasmine Enberg, αντιπρόεδρος και κύρια αναλυτής στο Emarketer. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις δαπανών του Emarketer βασίζονται στο ότι το TikTok θα παραμείνει ενεργό στις ΗΠΑ καθ' όλην τη διάρκεια του έτους, παρά την πιθανότητα η πλατφόρμα να εξαφανιστεί ή να αλλάξει λόγω της επιβολής ενός νομοσχεδίου πώλησης που ψηφίστηκε από την κυβέρνηση Μπάιντεν.