Ηοnda: Ξεκινά πανευρωπαϊκό media spec
Σε αναθεώρηση του λογαριασμού της media planning and buying στην Eυρώπη πρόκειται να προχωρήσει άμεσα η Honda και γι' αυτό έχει έρθει σε επαφή με σημαντικά διεθνή δίκτυα media specialists.
O λογαριασμός εκτιμάται πως αγγίζει τα 50 εκατ. λίρες και τα τελευταία 5 χρόνια την ευθύνη του είχε η Dentsu Aegis Network, η οποία είχε επικρατήσει στο σχετικό spec που είχε πραγματοποιήσει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία το 2015.
Στο τελικό στάδιο εκείνης της διαδικασίας συμμετείχε και η Starcom Mediavest Group του Publicis Groupe.
Στο σημερινό spec την πραγματοποίηση της διαδικασίας φέρεται να «τρέχει» η MediaSense
O λογαριασμός εκτιμάται πως αγγίζει τα 50 εκατ. λίρες και τα τελευταία 5 χρόνια την ευθύνη του είχε η Dentsu Aegis Network, η οποία είχε επικρατήσει στο σχετικό spec που είχε πραγματοποιήσει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία το 2015.
Στο τελικό στάδιο εκείνης της διαδικασίας συμμετείχε και η Starcom Mediavest Group του Publicis Groupe.
Στο σημερινό spec την πραγματοποίηση της διαδικασίας φέρεται να «τρέχει» η MediaSense