Interpublic και Omnicom κατά της πειρατείας
![Interpublic και Omnicom κατά της πειρατείας](https://www.advertising.gr/uploads/images/95405/interpublic-kai-omnicom-kata-tis-peirateias-medet.jpg?lm=829dbe7e462402d4ab62d68815dee5b6)
Δράσεις στο πλαίσιο συμμετοχής στο TAG
Άλλοι δυο μεγάλοι όμιλοι επικοινωνίας, συμφώνησαν να αναλάβουν ακόμα περισσότερη δράση για την καταπολέμηση της digital πειρατείας, η οποία κοστίζει αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια στη διαφημιστική βιομηχανία σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με το Trustworthy Accountability Group (TAG), έναν βιομηχανικό όμιλο που ιδρύθηκε για την αντιμετώπιση της διαφημιστικής απάτης, οι Interpublic και Omnicom συμφώνησαν να συμμετάσχουν στη συμμαχία κατά της πειρατείας για να εμποδίσουν την εμφάνιση διαφημίσεων σε websites που παραβιάζουν τους κανόνες πνευματικών δικαιωμάτων.
Η συμμαχία αυτή, στην οποία εισήλθαν την περσινή χρονιά οι Publicis και WPP, υποχρεώνει τις εταιρείες να χρησιμοποιούν υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του TAG, ενώ ανάμεσα στις εταιρείες που εντάχθηκαν πρόσφατα σε αυτή, είναι οι Google και GoDaddy.
Σημειώνεται πως μια έρευνα του IAB που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο, έδειξε πως οι απώλειες εσόδων από διαφήμιση και pay-for-content μπορεί να φτάσουν στα 2,4 δισ. δολάρια ανά έτος. "Οι νέες προσθήκες στη συμμαχία, σηματοδοτούν ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος κατά της πειρατείας" ανέφερε σχετικά ο CEO του TAG, Mike Zaneis.
Άλλοι δυο μεγάλοι όμιλοι επικοινωνίας, συμφώνησαν να αναλάβουν ακόμα περισσότερη δράση για την καταπολέμηση της digital πειρατείας, η οποία κοστίζει αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια στη διαφημιστική βιομηχανία σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με το Trustworthy Accountability Group (TAG), έναν βιομηχανικό όμιλο που ιδρύθηκε για την αντιμετώπιση της διαφημιστικής απάτης, οι Interpublic και Omnicom συμφώνησαν να συμμετάσχουν στη συμμαχία κατά της πειρατείας για να εμποδίσουν την εμφάνιση διαφημίσεων σε websites που παραβιάζουν τους κανόνες πνευματικών δικαιωμάτων.
Η συμμαχία αυτή, στην οποία εισήλθαν την περσινή χρονιά οι Publicis και WPP, υποχρεώνει τις εταιρείες να χρησιμοποιούν υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του TAG, ενώ ανάμεσα στις εταιρείες που εντάχθηκαν πρόσφατα σε αυτή, είναι οι Google και GoDaddy.
Σημειώνεται πως μια έρευνα του IAB που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο, έδειξε πως οι απώλειες εσόδων από διαφήμιση και pay-for-content μπορεί να φτάσουν στα 2,4 δισ. δολάρια ανά έτος. "Οι νέες προσθήκες στη συμμαχία, σηματοδοτούν ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος κατά της πειρατείας" ανέφερε σχετικά ο CEO του TAG, Mike Zaneis.