IAB Europe: Νέα μέλη απο το digital πεδίο
IAB Europe: Νέα μέλη απο το digital πεδίοΟ λόγος για τις εταιρείες Adtruth, DMA Institute, MediaMath, Nextplora, Quantcast, SpotXchange, Teads, The Trade Desk,WebSpectator και Widespace, με τις οποίες ο αριθμός των νεοεισερχόμενων στους «κόλπους» του IAB τους 12 τελευταίους μήνες ανέβηκε στους 17, ενώ συνολικά, ο φορέας αριθμεί περισσότερα από 65 μέλη, στα οποία συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι Microsoft, Orange, Yahoo! και Google.
Η αύξηση μελών αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη επέκταση της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας. «Υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες σήμερα για καινοτόμες εταιρείες στο πεδίο του ψηφιακού marketing, αλλά και απειλές» σημείωσε αρχικά ο Chairman του IAB Europe, Κωνσταντίνος Καμάρας και συνέχισε: «Αυτές οι απειλές προκύπτουν από τις δυνατότητες που υπάρχουν γα ρύθμιση, οι οποίες ξεκινούν με σκοπό να προστατεύσουν τους online χρήστες από τους ίδιους τους εαυτούς τους και καταλήγουν να τιμωρούν εταιρείες και χρήστες. Επιπλέον, προκύπτουν από το γεγονός πως το digital αποτελεί ακόμα ένα μέσο που δεν το κατανοούν πολλοί».
Σημειώνεται πως το IAB Europe λάνσαρε πρόσφατα ένα νέο δίκτυο ψηφιακών innovators,το Digital Innovation Showcase Europe (DISE), που βασίζεται σε 20 και πλέον εθνικές ενώσεις κι αποσκοπεί να προσφέρει την τεχνολογία και τις επιχειρηματικές ιδέες για χάρη της άσκησης πολιτικής, στις Βρυξέλλες. Μάλιστα, το ενδιαφέρον το 2015 θα εστιαστεί στους ακόλουθους τομείς: 1) πολιτική και νομοθεσία, 2) brand advertising πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν την επένδυση, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους αξιόπιστο διαφημιστικό πλαίσιο, 3) επιχειρηματικά standards, τα οποία θα βελτιώσουν τις ατέλειες στο Planning and buying ψηφιακών καμπανιών και 4) έρευνα και ανάλυση, που θα αποδείξει την αξία της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας.