Η Jaguar Land Rover στη Hearts & Science

Η Jaguar Land Rover ανέθεσε τον
παγκόσμιο λογαριασμό της media
planning & buying στη Hearts &
Science, μετά από σχετικό spec.
Το agency της Omnicom Media
Group επικράτησε των Dentsu (χειρίζεται αυτή τη στιγμή το λογαριασμό), Mindshare, Havas Media
Group και Jellyfish
και αναλαμβάνει το
λογαριασμό, που
εκτιμάται πως αγγίζει
τα 250 εκατομμύρια
λίρες (global media
billing). Περιλαμβάνει
στρατηγική, planning
και buying σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, data, social media και
performance, σύμφωνα με σχετικές
πηγές.
Η «νίκη» αφορά 25 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας και μεγάλων περιοχών στις περιφέρειες EMEA, LATAM και Ασία-Ειρηνικός, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν τη διαδικασία αξιολόγησης.
Η Dentsu ήταν η υπεύθυνη για τον media planning & buying στις περισσότερες περιοχές εκτός της Κίνας, όπου η Mindshare κατείχε το media buying. Η Ebiquity βοήθησε την Jaguar Land Rover στη διαδικασία του review. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Campaign: «Η Jaguar Land Rover έχει επιλέξει τη Hearts & Science ως το παγκόσμιο media planning and buying agency of record για τρία χρόνια, με τη συνεργασία να ξεκινά από την 1η Απριλίου 2023. Στόχος είναι βοηθηθεί η Jaguar Land Rover να επανατοποθετηθεί ως κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, με την Jaguar να σχεδιάζει να κάνει τη μετάβαση από το 2025».
Άλλα στοιχεία περιλαμβάνουν τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών και τη βοήθεια του γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας να κινηθεί με τον ψηφιακό του μετασχηματισμό.
Η «νίκη» αφορά 25 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας και μεγάλων περιοχών στις περιφέρειες EMEA, LATAM και Ασία-Ειρηνικός, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν τη διαδικασία αξιολόγησης.
Η Dentsu ήταν η υπεύθυνη για τον media planning & buying στις περισσότερες περιοχές εκτός της Κίνας, όπου η Mindshare κατείχε το media buying. Η Ebiquity βοήθησε την Jaguar Land Rover στη διαδικασία του review. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Campaign: «Η Jaguar Land Rover έχει επιλέξει τη Hearts & Science ως το παγκόσμιο media planning and buying agency of record για τρία χρόνια, με τη συνεργασία να ξεκινά από την 1η Απριλίου 2023. Στόχος είναι βοηθηθεί η Jaguar Land Rover να επανατοποθετηθεί ως κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, με την Jaguar να σχεδιάζει να κάνει τη μετάβαση από το 2025».
Άλλα στοιχεία περιλαμβάνουν τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών και τη βοήθεια του γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας να κινηθεί με τον ψηφιακό του μετασχηματισμό.