Η GSK αναδιοργανώνει το τμήμα marketing

H GlaxoSmithKline Consumer
Healthcare προχωρά στην αναδιοργάνωση των τμημάτων marketing
και digital ενόψει της συγχώνευσης
με την Pfizer. Στο πλαίσιο αυτό,
αποχωρεί ο επικεφαλής του τμήματος marketing, Carlton Lawson,
ο οποίος θα αντικατασταθεί από
τη διευθύντρια EMEA, Tamara
Rogers. Η Rogers θα προΐσταται
σε οκτώ νέες κατηγορίες, που περιλαμβάνουν και την κατηγορία
καταναλωτικών προϊόντων φροντίδας και υγείας. Παράλληλα, θα
διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό
για τη διαφημιστική προβολή της
εταιρείας, συνολικής αξίας 1,7 δισ.
δολαρίων.
Η Rogers μετακινήθηκε στην GSK τον Ιανουάριο του 2018 από τη Unilever, όπου ήταν επικεφαλής της κατηγορίας αποσμητικών και ειδών προσωπικής υγιεινής. Αλλαγές θα υπάρξουν και στο τμήμα digital, χωρίς να έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής σε ποιες κινήσεις θα προχωρήσει η GSK.
Τον παγκόσμιο λογαριασμό της GlaxoSmithKline ανέλαβε πέρυσι η Publicis Groupe και τον διαχειρίζεται μία ομάδα της που ονομάζεται PlatformGSK. Η συμφωνία συγχώνευσης της GlaxoSmithKline με την Pfizer αναμένει την έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών.
Η Rogers μετακινήθηκε στην GSK τον Ιανουάριο του 2018 από τη Unilever, όπου ήταν επικεφαλής της κατηγορίας αποσμητικών και ειδών προσωπικής υγιεινής. Αλλαγές θα υπάρξουν και στο τμήμα digital, χωρίς να έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής σε ποιες κινήσεις θα προχωρήσει η GSK.
Τον παγκόσμιο λογαριασμό της GlaxoSmithKline ανέλαβε πέρυσι η Publicis Groupe και τον διαχειρίζεται μία ομάδα της που ονομάζεται PlatformGSK. Η συμφωνία συγχώνευσης της GlaxoSmithKline με την Pfizer αναμένει την έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών.