Η διαφήμιση βοήθησε τη Reckitt μέσα στην κρίση
Η διαφήμιση βοήθησε τη Reckitt μέσα στην κρίσηΟ κολοσσός παραγωγής προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (FMCG) υποστήριξε πως η «εξοικονόμηση πόρων από τα πιο δημοφιλή μέσα», τον βοήθησε να παρουσιάσει αύξηση κερδών 21% σε παγκόσμιο επίπεδο και διατήρησε σταθερή την ευρωπαϊκή αγορά, παρά τις άσχημες οικονομικές συνθήκες σε διεθνές επίπεδο. Είναι χαρακτηριστικό, εξάλλου, πως η εταιρεία που έχει στην κατοχή της 19 «Powerbrands», είχε κέρδη 503 εκατομμυρίων λιρών το β’ τρίμηνο του έτους