I am my MTV!
I am my MTV!Το MTV, που προβάλλεται σε περισσότερες από 160 χώρες και σε 32 γλώσσες ανακοίνωσε ότι αλλάζει φιλοσοφία! Το δίκτυο θα μεταδίδει τα βίντεο που ανεβάζουν στα social media οι fans του και οι καλλιτέχνες. Αυτό θα γίνει όχι μόνο στη ροή του τηλεοπτικού προγράμματος, αλλά και σε όλες τις πλατφόρμες, με το #MTVΒump. Και αυτό είναι το πρώτο βήμα.
Επίσης το MTV “Art Breaks” θα παρουσιάσει νέα video art στο κοινό του δικτύου σε όλο τον κόσμο. Ακόμα και τα promo του MTV θα αποκτήσουν νέο look and feel.
«Το MTV ήταν πάντα συνδεδεμένο με την πρωτοπορία και τον επαναπροσδιορισμό. Είναι καιρός να αλλάξουμε και εμείς ξανά» λέει η Kerry Taylor, Head of MTV International και Chief Marketing Officer της Viacom International Media Networks UK. «Το κοινό μας περιμένει απ’ το MTV να ξεπεράσει τα όρια και να πάρει ρίσκα, και πραγματικά πιστεύουμε ότι με αυτό το rebrand το διεθνές δίκτυο του MTV δεν θα μοιάζει με κανένα άλλο».
Το MTV συνεργάζεται με την B-Reel Creative για να συνδέσει το internet με την τηλεόραση, έτσι ώστε τα βίντεο του Instagram και του Twitter που γίνονται share με το #MTVΒump να είναι στον αέρα μέσα σε δύο ώρες.
Το MTV τις επόμενες μέρες θα αποκαλύψει και νέους τρόπους για να δημιουργήσουν οι fans περιεχόμενο που θα βγει στον αέρα και τις διάφορες πλατφόρμες. Ένας από αυτούς είναι και το MTV Canvas, που δημιουργήθηκε μαζί με την To.Be.