Hyundai: Κινείται για την ενίσχυση του δημιουργικού ρόστερ

Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai επιδιώκει να επεκτείνει το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών πέρα από την In-house Innocean Worldwide, εστιάζοντας στο λανσάρισμα του νέου brand Genesis.
Η Hyundai έχει ήδη στείλει για τον σκοπό αυτό αίτημα παρουσίασης διαπιστευτηρίων σε εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύμφωνα με πηγές, η τρέχουσα σχέση της αυτοκινητοβιομηχανίας με την Innocean θα παραμείνει ανεπηρέαστη σε ότι αφορά το βασικό brand Hyundai.
Επιπλέον, η Hyundai βρίσκεται σε διαδικασία επέκτασης της τοπικής λίστας συνεργαζόμενων εταιρειών, μετακινώντας μέρος του διαφημιστικού μπάτζετ σε ποικίλες εταιρείες ανάλογα με τις διαφημιστικές μεθόδους που εφαρμόζουν.
Πληροφορίες αναφέρουν πως η αλλαγή διαφημιστικής στρατηγικής μπορεί να οφείλεται στο αίσθημα κρίσης που υπάρχει εντός της εταιρείας, μετά την κάμψη 60% στις πωλήσεις του βασικού brand και του υπο-brand Kia στην Κίνα.
Στις ΗΠΑ, η Hyundai αντιμετωπίζει επιβράδυνση πωλήσεων από το 2013, ενώ τον φετινό Ιανουάριο προσέλαβε την R/GA για το λανσάρισμα της υπο-μάρκας N.
Η Hyundai έχει ήδη στείλει για τον σκοπό αυτό αίτημα παρουσίασης διαπιστευτηρίων σε εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύμφωνα με πηγές, η τρέχουσα σχέση της αυτοκινητοβιομηχανίας με την Innocean θα παραμείνει ανεπηρέαστη σε ότι αφορά το βασικό brand Hyundai.
Επιπλέον, η Hyundai βρίσκεται σε διαδικασία επέκτασης της τοπικής λίστας συνεργαζόμενων εταιρειών, μετακινώντας μέρος του διαφημιστικού μπάτζετ σε ποικίλες εταιρείες ανάλογα με τις διαφημιστικές μεθόδους που εφαρμόζουν.
Πληροφορίες αναφέρουν πως η αλλαγή διαφημιστικής στρατηγικής μπορεί να οφείλεται στο αίσθημα κρίσης που υπάρχει εντός της εταιρείας, μετά την κάμψη 60% στις πωλήσεις του βασικού brand και του υπο-brand Kia στην Κίνα.
Στις ΗΠΑ, η Hyundai αντιμετωπίζει επιβράδυνση πωλήσεων από το 2013, ενώ τον φετινό Ιανουάριο προσέλαβε την R/GA για το λανσάρισμα της υπο-μάρκας N.