Hyatt: Παγκόσμιο Media AOR η Assembly

Η Hyatt επέλεξε την Assembly
της Stagwell ως παγκόσμιο media
AOR για τον ενοποιημένο λογαριασμό της μετά από σχετικό διαγωνισμό. H ανάθεση θα περιλαμβάνει και την υποστήριξη του
brand loyalty προγράμματος γνωστό ως "World of Hyatt".
Η εταιρεία ανέφερε διαφημιστικά έξοδα ύψους 67 εκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Η ερευνητική εταιρεία COMvergence εκτιμά ότι 40 εκατομμύρια δολάρια από αυτά προορίζονται για δαπάνες σε media. Η αποστολή της Assembly θα αφορά τη διαχείριση των media για τα πέντε brands του portfolio της Hyatt, που συμπεριλαμβάνουν τα Luxury, Lifestyle, Inclusive, Classics και Essentials. Η Jennie Peelle, παγκόσμια επικεφαλής των media της Hyatt, δήλωσε: «Η συγκέντρωση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζουμε και αγοράζουμε media θα διασφαλίσει ότι συναντάμε το κοινό μας με προσοχή, επιλογή και αναγνώριση στο επίκεντρο κάθε αλληλεπίδρασης. Πιστεύουμε ότι η προσέγγιση βάσει δεδομένων, η καινοτόμος σκέψη που στηρίζεται στα αποτελέσματα της απόδοσης και οι στρατηγικές ικανότητες, θα μας υποστηρίξουν σε αυτό». Η πρώτη καμπάνια στο πλαίσιο της νέας σχέσης αναμένεται να λανσαριστεί το καλοκαίρι. Η «νίκη» για την Assembly έρχεται λίγο μετά το διορισμό της Jill Kelly ως διευθύνουσας συμβούλου της Βορείου Αμερικής τον Ιανουάριο.
Η εταιρεία ανέφερε διαφημιστικά έξοδα ύψους 67 εκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Η ερευνητική εταιρεία COMvergence εκτιμά ότι 40 εκατομμύρια δολάρια από αυτά προορίζονται για δαπάνες σε media. Η αποστολή της Assembly θα αφορά τη διαχείριση των media για τα πέντε brands του portfolio της Hyatt, που συμπεριλαμβάνουν τα Luxury, Lifestyle, Inclusive, Classics και Essentials. Η Jennie Peelle, παγκόσμια επικεφαλής των media της Hyatt, δήλωσε: «Η συγκέντρωση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζουμε και αγοράζουμε media θα διασφαλίσει ότι συναντάμε το κοινό μας με προσοχή, επιλογή και αναγνώριση στο επίκεντρο κάθε αλληλεπίδρασης. Πιστεύουμε ότι η προσέγγιση βάσει δεδομένων, η καινοτόμος σκέψη που στηρίζεται στα αποτελέσματα της απόδοσης και οι στρατηγικές ικανότητες, θα μας υποστηρίξουν σε αυτό». Η πρώτη καμπάνια στο πλαίσιο της νέας σχέσης αναμένεται να λανσαριστεί το καλοκαίρι. Η «νίκη» για την Assembly έρχεται λίγο μετά το διορισμό της Jill Kelly ως διευθύνουσας συμβούλου της Βορείου Αμερικής τον Ιανουάριο.