Huawei: Στο top 10 των πιο πολύτιμων brands
H Brand Finance κατέταξε τη Huawei για πρώτη φορά μεταξύ των top 10 πιο πολύτιμων brands. Στη μελέτη της Brand Finance Global 500 2020, που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, η Huawei είναι η τρίτη κινεζική
εταιρεία της λίστας, με αξία 65,084 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 4,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και η μόνη κινεζική εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία.
εταιρεία της λίστας, με αξία 65,084 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 4,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και η μόνη κινεζική εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία.