Heineken: Τροποποιεί την καμπάνια «Better together»

Η Heineken τροποποιεί την καμπάνια «Better
together» για το
Uefa Champions
League, προκειμένου να συμβαδίζει περισσότερο με τα
τρέχοντα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης. Το brand θα λανσάρει μία updated καμπάνια με ένα
νέο σλόγκαν, λίγο αργότερα αυτόν
το μήνα, πριν από τα τελικά στάδια του τουρνουά τον Αύγουστο.
Όπως την προηγούμενη φορά, έτσι και τώρα, η νέα καμπάνια θα περιλαμβάνει τον πρώην ποδοσφαιριστή Thierry Henry και θα δημιουργηθεί από την Publicis Italy. Ο Hans Erik Tuijt, director global sponsorships της Heineken, δήλωσε ότι το «Better together» δεν είναι «απλώς μια μεγάλη καμπάνια που θα προβληθεί στο πλαίσιο της πανδημίας του κορονοϊού». Αν και ο Tuijt αρνήθηκε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για το τι θα δούμε, το brand «έτρεξε» μια καμπάνια στα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια του lockdown με το hashtag #socialisereresponsently.
Επίσης, το brand είχε απευθύνει πρόσκληση-πρόκληση στη Formula 1, την οποία χορηγεί και η Heineken, καθώς και σε ποδοσφαιρικούς θρύλους να συμμετάσχουν σε εικονικούς αγώνες, για να αντικαταστήσουν εκείνους που ακυρώθηκαν. Αυτό το υλικό μεταδόθηκε σε Facebook, YouTube και F1.com.
Όπως την προηγούμενη φορά, έτσι και τώρα, η νέα καμπάνια θα περιλαμβάνει τον πρώην ποδοσφαιριστή Thierry Henry και θα δημιουργηθεί από την Publicis Italy. Ο Hans Erik Tuijt, director global sponsorships της Heineken, δήλωσε ότι το «Better together» δεν είναι «απλώς μια μεγάλη καμπάνια που θα προβληθεί στο πλαίσιο της πανδημίας του κορονοϊού». Αν και ο Tuijt αρνήθηκε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για το τι θα δούμε, το brand «έτρεξε» μια καμπάνια στα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια του lockdown με το hashtag #socialisereresponsently.
Επίσης, το brand είχε απευθύνει πρόσκληση-πρόκληση στη Formula 1, την οποία χορηγεί και η Heineken, καθώς και σε ποδοσφαιρικούς θρύλους να συμμετάσχουν σε εικονικούς αγώνες, για να αντικαταστήσουν εκείνους που ακυρώθηκαν. Αυτό το υλικό μεταδόθηκε σε Facebook, YouTube και F1.com.