Havas: Creative AOR για Wyndham Hotels & Resorts

Η Havas επιλέχθηκε ως Record Agency
Consumer Marketing της Βόρειας Αμερικής για τη Wyndham Hotels & Resorts.
Οι δαπάνες στην περιοχή υπολογίζονται σε 30 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 17 εκατομμύρια δολάρια προορίζονται για ψηφιακή τεχνολογία, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence. Η ανάθεση περιλαμβάνει media, δημιουργικό, social και digital για όλες τις επωνυμίες Wyndham, La Quinta, Ramada και άλλα, καθώς και το engagement πρόγραμμα της εταιρείας Wyndham Rewards. Η πρώτη δουλειά μεταξύ Havas και Wyndham αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος με 360 corporate καμπάνιες να «τρέχουν» μέσα το 2025.
Οι δαπάνες στην περιοχή υπολογίζονται σε 30 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 17 εκατομμύρια δολάρια προορίζονται για ψηφιακή τεχνολογία, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence. Η ανάθεση περιλαμβάνει media, δημιουργικό, social και digital για όλες τις επωνυμίες Wyndham, La Quinta, Ramada και άλλα, καθώς και το engagement πρόγραμμα της εταιρείας Wyndham Rewards. Η πρώτη δουλειά μεταξύ Havas και Wyndham αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος με 360 corporate καμπάνιες να «τρέχουν» μέσα το 2025.