Havas: Ανακοίνωσε 4,5% ανάπτυξη στο τρίτο τρίμηνο

Η Havas ανέφερε αύξηση στα
καθαρά κέρδη 2,1% στα 654 εκατ.
ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, με οργανική ανάπτυξη 4,5%. Η μητρική
Vivendi ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μετά το κλείσιμο της ημέρας στο Παρίσι, υποδεικνύοντας
ότι η Havas και η media εταιρεία
Canal+ ήταν οι βασικοί μοχλοί
ανάπτυξης. Η
Havas είναι η
τρίτη εταιρεία
που ανακοινώνει αποτελέσματα τρίτου
τριμήνου μετά τις Publicis
Groupe και
Omnicom, οι οποίες κατέγραψαν
οργανική ανάπτυξη 5,3% και 3,3%
αντίστοιχα.
Η Vivendi δεν ανακοίνωσε guidance για την ανάπτυξη ολόκληρου του έτους για τη Havas στην έκθεση κερδών της για το τρίτο τρίμηνο, αλλά για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, όπου η Havas αναπτύχθηκε οργανικά κατά 4,3%. Ανά περιοχή η Βόρεια Αμερική αυξήθηκε κατά 3% και η Ευρώπη 1,5%. Η περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού είχε 2% ανάπτυξη και η Λατινική Αμερική σημείωσε άνοδο 51%.
Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει ολοκληρώσει έξι εξαγορές το 2023, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφικής συμμετοχής στη βρετανική δημιουργική εταιρεία Uncommon Creative Studio. Τον Σεπτέμβριο, η Havas αποκάλυψε τα σχέδια για τη δημιουργία ενός νέου δικτύου λιανικής, σε συνεργασία με την εταιρεία λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου Mirakl. Νωρίτερα αυτόν το μήνα η Havas επέκτεινε τη συνεργασία της με την Adobe, για να της παράσχει πρόσβαση σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Τέλος, τους πρώτους εννέα μήνες η Havas είχε καθαρά έσοδα άνω των 1,9 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένα κατά 4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η Vivendi δεν ανακοίνωσε guidance για την ανάπτυξη ολόκληρου του έτους για τη Havas στην έκθεση κερδών της για το τρίτο τρίμηνο, αλλά για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, όπου η Havas αναπτύχθηκε οργανικά κατά 4,3%. Ανά περιοχή η Βόρεια Αμερική αυξήθηκε κατά 3% και η Ευρώπη 1,5%. Η περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού είχε 2% ανάπτυξη και η Λατινική Αμερική σημείωσε άνοδο 51%.
Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει ολοκληρώσει έξι εξαγορές το 2023, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφικής συμμετοχής στη βρετανική δημιουργική εταιρεία Uncommon Creative Studio. Τον Σεπτέμβριο, η Havas αποκάλυψε τα σχέδια για τη δημιουργία ενός νέου δικτύου λιανικής, σε συνεργασία με την εταιρεία λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου Mirakl. Νωρίτερα αυτόν το μήνα η Havas επέκτεινε τη συνεργασία της με την Adobe, για να της παράσχει πρόσβαση σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Τέλος, τους πρώτους εννέα μήνες η Havas είχε καθαρά έσοδα άνω των 1,9 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένα κατά 4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.