H WWP δεν θα λάβει μέρος στο spec της Disney
Η WPP δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο διεθνές spec της Disney, το
οποίο ανέρχεται στα 4 δισ. δολάρια,
ενώ από την απόφασή της αυτή εξαιρείται η αγορά της Ασίας. Η WPP έλαβε αυτή
την απόφαση για να
μην έρθει σε σύγκρουση με άλλους πελάτες
της όπως η Comcast.
Η Disney «τρέχει» το μεγαλύτερο spec της χρονιάς, καθώς
σκοπεύει να ενοποιήσει τις διαφημιστικές της λειτουργίες, ειδικότερα
μετά την εξαγορά της Fox.
Σύμφωνα με πηγές, η Group M, θυγατρική της WPP’s, θα «υπερασπιστεί» το λογαριασμό του ινδικού Star TV, που ήδη χειρίζεται, καθώς και τους λογαριασμούς που αφορούν άλλες ασιατικές χώρες. Πάντως, η Group M δεν πρόκειται να λάβει μέρος στα υπόλοιπα spec της Disney, ενώ ούτε η Mindshare θα διεκδικήσει τον ευρωπαϊκό λογαριασμό της Fox, τον οποίο χειρίζεται από το 2016 και ανέρχεται στο ποσό των 150 εκατ. λιρών.
Σύμφωνα με πηγές, η Group M, θυγατρική της WPP’s, θα «υπερασπιστεί» το λογαριασμό του ινδικού Star TV, που ήδη χειρίζεται, καθώς και τους λογαριασμούς που αφορούν άλλες ασιατικές χώρες. Πάντως, η Group M δεν πρόκειται να λάβει μέρος στα υπόλοιπα spec της Disney, ενώ ούτε η Mindshare θα διεκδικήσει τον ευρωπαϊκό λογαριασμό της Fox, τον οποίο χειρίζεται από το 2016 και ανέρχεται στο ποσό των 150 εκατ. λιρών.