Google: Η Vidhya Srinivasan στο Ads & Commerce
Η Vidhya Srinivasan, η οποία ηγείται του ad business της Google
εδώ και χρόνια, θα ηγηθεί των
ομάδων του Ads & Commerce για
την Alphabet. Ο νέος ρόλος της
Srinivasan ως αντιπροέδρου διαφημίσεων και εμπορίου περιλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αγορών και
πληρωμών της
Google. Θα συνεχίσει να αναφέρεται στον Nick Fox,
ανώτερο αντιπρόεδρο γνώσεων και
πληροφοριών.
«Η Vidhya έχει αποδειχθεί ότι είναι μια δύναμη για έξυπνη καινοτομία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, με ισχυρό ιστορικό για την κατασκευή προϊόντων και τη λειτουργία τους με ταχύτητα», έγραψε η Fox σε εσωτερικό σημείωμα. «Η μετατροπή της εμπειρίας αγορών και πληρωμών με την τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας κρίσιμος τρόπος για να εκπληρώσουμε την αποστολή μας και η ηγεσία της Vidhya θα μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία για αγοραστές και επιχειρήσεις», πρόσθεσε. Η Srinivasan καταλαμβάνει τη θέση που κατείχε προηγουμένως η Maria Renz, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια εμπορίου στη Google, η οποία αποχώρησε για να ακολουθήσει άλλες ευκαιρίες. Η στρατηγική της Google δεν θα αλλάξει με τον διευρυμένο ρόλο της Srinivasan. Σε ολόκληρο τον κλάδο, είναι γνωστή για την εξαιρετική δουλειά της στην κατασκευή προϊόντων στην εταιρεία και έχει πρωτοστατήσει στο να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη σε προϊόντα και υπηρεσίες. Το εμπόριο παραμένει βασικός άξονας της Google, βοηθώντας τους retailers να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους με την AI.
«Η Vidhya έχει αποδειχθεί ότι είναι μια δύναμη για έξυπνη καινοτομία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, με ισχυρό ιστορικό για την κατασκευή προϊόντων και τη λειτουργία τους με ταχύτητα», έγραψε η Fox σε εσωτερικό σημείωμα. «Η μετατροπή της εμπειρίας αγορών και πληρωμών με την τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας κρίσιμος τρόπος για να εκπληρώσουμε την αποστολή μας και η ηγεσία της Vidhya θα μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία για αγοραστές και επιχειρήσεις», πρόσθεσε. Η Srinivasan καταλαμβάνει τη θέση που κατείχε προηγουμένως η Maria Renz, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια εμπορίου στη Google, η οποία αποχώρησε για να ακολουθήσει άλλες ευκαιρίες. Η στρατηγική της Google δεν θα αλλάξει με τον διευρυμένο ρόλο της Srinivasan. Σε ολόκληρο τον κλάδο, είναι γνωστή για την εξαιρετική δουλειά της στην κατασκευή προϊόντων στην εταιρεία και έχει πρωτοστατήσει στο να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη σε προϊόντα και υπηρεσίες. Το εμπόριο παραμένει βασικός άξονας της Google, βοηθώντας τους retailers να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους με την AI.