Goodyear: Στην Publicis media και creative

Η Goodyear Tire & Rubber
Company έχει ενοποιήσει
multimedia, creative και ψηφιακές υπηρεσίες με την Publicis
Groupe. Η Publicis θα χειρίζεται
τους λογαριασμούς μέσω ενός
bespoke unit, την
Publicis P1T Crew.
Η Colle McVoy και
η GSD&M είχαν
προηγουμένως
τμήματα του ενοποιημένου λογαριασμού.
Η Goodyear ανέφερε διαφημιστικές δαπάνες 364 εκατομμυρίων δολαρίων το 2023, μειωμένες κατά 3% από το προηγούμενο έτος. Αυτό περιλάμβανε κόστος για τα συνεργατικά διαφημιστικά της προγράμματα με αντιπροσώπους και δικαιοδόχους. Σύμφωνα με την Goodyear, η ανάθεση στην Publicis θα δημιουργήσει μια «ενοποιημένη φωνή», που θα ενισχύσει την αξία των brands, των προϊόντων και των υπηρεσιών της. H P1T Crew θα ηγηθεί δημιουργικά από την BBH USA. Ο Will Roland, Global Chief Marketing Officer της Goodyear, δήλωσε: «Συγκεντρώνουμε ταλέντα από όλο τον κόσμο για να αναζωογονήσουμε την εμβληματική επωνυμία της Goodyear, και η Publicis έχει το στρατηγικό όραμα και τη δημιουργική δύναμη που απαιτούνται για να κινηθεί γρήγορα. Η βαθιά κατανόηση της κληρονομιάς και των μελλοντικών φιλοδοξιών της Goodyear από την ομάδα θα μας βοηθήσει να προωθήσουμε την επωνυμία μέσω αποτελεσματικών επικοινωνιών που μιλούν απευθείας στους καταναλωτές, με αυτοπεποίθηση και τόλμη».
Η Goodyear ανέφερε διαφημιστικές δαπάνες 364 εκατομμυρίων δολαρίων το 2023, μειωμένες κατά 3% από το προηγούμενο έτος. Αυτό περιλάμβανε κόστος για τα συνεργατικά διαφημιστικά της προγράμματα με αντιπροσώπους και δικαιοδόχους. Σύμφωνα με την Goodyear, η ανάθεση στην Publicis θα δημιουργήσει μια «ενοποιημένη φωνή», που θα ενισχύσει την αξία των brands, των προϊόντων και των υπηρεσιών της. H P1T Crew θα ηγηθεί δημιουργικά από την BBH USA. Ο Will Roland, Global Chief Marketing Officer της Goodyear, δήλωσε: «Συγκεντρώνουμε ταλέντα από όλο τον κόσμο για να αναζωογονήσουμε την εμβληματική επωνυμία της Goodyear, και η Publicis έχει το στρατηγικό όραμα και τη δημιουργική δύναμη που απαιτούνται για να κινηθεί γρήγορα. Η βαθιά κατανόηση της κληρονομιάς και των μελλοντικών φιλοδοξιών της Goodyear από την ομάδα θα μας βοηθήσει να προωθήσουμε την επωνυμία μέσω αποτελεσματικών επικοινωνιών που μιλούν απευθείας στους καταναλωτές, με αυτοπεποίθηση και τόλμη».