To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FT: Προχωρά σε παγκόσμιο media review

FT: Προχωρά σε παγκόσμιο media review
Οι Financial Times (FT) αναζητούν το νέο media agency για τον παγκόσμιο media λογαριασμό. Η EssenceMediacom X χειρίζεται ήδη το λογαριασμό, αλλά μετά την απορρόφησή της από την αδερφική EssenceMediacom, ο λογαριασμός από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους διαχειρίζεται από τις ομάδες του GroupM.

Η αναθεώρηση έρχεται σε μια εποχή αλλαγής για τους FT καθώς στις 6 Μαρτίου, ο διευθύνων σύμβουλος John Ridding ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί τον Ιούνιο, μετά από σχεδόν 20 χρόνια. Εκπρόσωπος των FT επιβεβαίωσε την αναθεώρηση στο Campaign με την ακόλουθη δήλωση: «Η FT προκήρυξε διαγωνισμό για να διορίσει ένα νέο παγκόσμιο media agency. Ενώ η FT απολάμβανε μια επιτυχημένη συνεργασία με την EssenceMediacom X από το 2014, η απόφαση για μετάβαση αντανακλά την επιθυμία για νέα σκέψη για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων ανάπτυξης». Εκπρόσωπος του Group M είπε στο Campaign: «Μετά από 10 υπέροχα χρόνια συνεργασίας, η FT και η EssenceMediacom έλαβαν την απόφαση να χωριστούν. Η EssenceMediacom X έχει κλείσει όπως γνωρίζετε. Η ομάδα που δούλεψε για τον λογαριασμό εύχεται τα καλύτερα». Η διαδικασία του media review υποστηρίζεται από την Ingenuity+. Από τη δημιουργική πλευρά, η FT συνεργάζεται με ένα roster διαφημιστικών για διάφορα projects. Πέρυσι, η Orange Panther Collective διορίστηκε ως το lead agency για το brand’s global audience acquisition campaign για το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.