FootLocker: Αναζητά εταιρεία για την πανευρωπαϊκή διαφήμιση

Η FootLocker ξεκίνησε αναζήτηση εταιρείας η οποία θα χειριστεί τις πανευρωπαϊκές διαφημιστικές της δραστηριότητες.
Η retail αλυσίδα αθλητικών ειδών έχει ξεκινήσει ήδη συναντήσεις με εταιρείες, που θα ολοκληρωθούν στα τέλη του μήνα, ενώ τη διαδικασία χειρίζεται η Creativebrief.
Προηγουμένως, η FootLocker συνεργάστηκε με τη BBDO New York για δημιουργική δουλειά στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της καμπάνιας "Week of greatness" για τα Thanksgiving και Black Friday την οποία πρωταγωνίστησαν celebrities, όπως ο αστέρας του NFL, Tom Brady, και οι ποδοσφαιριστές Gareth Bale και Anthony Martial.
Νωρίτερα μέσα στον Ιούνιο, η εταιρεία είχε προχωρήσει στο άνοιγμα του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού της καταστήματος, στο Λίβερπουλ της Αγγλίας, ενώ συνεργάστηκε με experience shops, όπως τα Frukt και Octagon για το λανσάρισμά του.
Η retail αλυσίδα αθλητικών ειδών έχει ξεκινήσει ήδη συναντήσεις με εταιρείες, που θα ολοκληρωθούν στα τέλη του μήνα, ενώ τη διαδικασία χειρίζεται η Creativebrief.
Προηγουμένως, η FootLocker συνεργάστηκε με τη BBDO New York για δημιουργική δουλειά στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της καμπάνιας "Week of greatness" για τα Thanksgiving και Black Friday την οποία πρωταγωνίστησαν celebrities, όπως ο αστέρας του NFL, Tom Brady, και οι ποδοσφαιριστές Gareth Bale και Anthony Martial.
Νωρίτερα μέσα στον Ιούνιο, η εταιρεία είχε προχωρήσει στο άνοιγμα του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού της καταστήματος, στο Λίβερπουλ της Αγγλίας, ενώ συνεργάστηκε με experience shops, όπως τα Frukt και Octagon για το λανσάρισμά του.