To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EssenceMediacom: Πρώτη σε billings διεθνώς

EssenceMediacom:  Πρώτη σε billings διεθνώς
Η EssenceMediacom της GroupM είναι το κορυφαίο agency σε billings διεθνώς για το 2023 -εκτιμώνται σε 24,5 δισεκατομμύρια δολάρια (+0,2% έναντι του προηγούμενου έτους)- σύμφωνα με τους τελικούς αριθμούς που μόλις κυκλοφόρησε η ερευνητική εταιρεία COMvergence. Η OMD του Omnicom Media Group κατέλαβε τη δεύτερη θέση με εκτιμώμενα 24 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ των 10 κορυφαίων agencies (8,7%).
H Mindshare της GroupM κατέλαβε την τρίτη θέση με 21 δισεκατομμύρια δολάρια (+6%). Σε επίπεδο ομίλου, η GroupM παραμένει στην πρώτη θέση με 62,6 δισεκατομμύρια δολάρια (+3,4%) και μερίδιο αγοράς 14,8%. Ακολουθεί η Publicis Media με 48,5 δισ. δολάρια και τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ των Big 6 (8,3%). H Omnicom Media Group ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα με 40,5 δισ. δολάρια (+7,4%).
Οι συνδυασμένες τιμολογήσεις αυτών των τριών αντιπροσωπεύουν το 71% των συνολικών τιμολογήσεων των Big 6 ομάδων. (η Havas, η IPG και η Dentsu συμπληρώνουν την εξάδα). Η COMvergence εκτιμά ότι οι συνολικές καθαρές τιμολογήσεις πέρυσι είναι 423 δισεκατομμύρια δολάρια (+4,7%) στις 47 αγορές που ανέλυσε.
Περίπου το 60% διεκπεραιώθηκε από media agencies και το υπόλοιπο 40% από μικρότερα ανεξάρτητα media και digital γραφεία, καθώς και μη αξιολογημένες τοπικές διαφημιστικές εταιρείες της Βραζιλίας, της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας και εσωτερικά units διαφημιζόμενων. Οι παγκόσμιοι λογαριασμοί που διαχειρίζονται οι Big 6 εταιρείες συμμετοχών και μεγάλα ανεξάρτητα πρακτορεία μέσων ενημέρωσης, έφτασαν τα 242 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, +3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.