Εpica Awards: Έναρξη υποβολής συμμετοχών
Ο David Droga, ο Greg Hahn
και η Susan Credle είναι μόνο
τρεις από τους εμβληματικούς
creatives που δεν έχουν καμιά πιθανότητα να συμμετάσχουν στην
κριτική επιτροπή των βραβείων
Epica, όπως εξηγεί η νέα καμπάνια που υπογράφει η BETC και
καλεί τα agencies να υποβάλουν
συμμετοχές στη φετινή διοργάνωση.
Η καμπάνια, που επιμελήθηκαν οι δημιουργικοί της BETC, Abi Stephenson, Matt Jones και Anthony Tavares και σκηνοθετήθηκε δημιουργικά από τον Nicholas Bakshi, «κλείνει το μάτι» χιουμοριστικά σε καταξιωμένες και αξιόλογες προσωπικότητες του κλάδου της διαφήμισης, για να υπογραμμίσει το γεγονός ότι τα Βραβεία Epica κρίνονται από δημοσιογράφους και όχι από στελέχη δημιουργικού agencies.
Ο Editorial Director των Epica Αwards, Mark Tungate, δήλωσε: «Καθώς η έδρα μας είναι στη Γαλλία, η BETC ήταν πάντα ένα agency-ορόσημο για εμάς. Eίμαστε πολύ χαρούμενοι που κατορθώσαμε να συνεργαστούμε μαζί τους. Ο Abi, ο Matt, ο Anthony και ο Nick έχουν φοβερό ''άτακτο'' πνεύμα και η καμπάνια τους είναι αριστοκρατική, εντυπωσιακή και πνευματώδης». Πρόσθεσε ότι τα Epica Awards λαμβάνουν συχνά κλήσεις από δημιουργικούς που θα ήθελαν να συμμετάσχουν στην κριτική επιτροπή των βραβείων. Η κριτική επιτροπή, όμως, αποτελείται από έμπειρους και εξειδικευμένους από κορυφαία κλαδικά μέσα από όλο τον τον κόσμο, καθώς και από εξειδικευμένες εκδόσεις που αφορούν κατηγορίες όπως τα αυτοκίνητα, τα luxury προϊόντα και τα οπτικά εφέ. Έτσι κατορθώνει να παραμένει αντικειμενική και ανεπηρέαστη από συνθήκες εντός του κλάδου της διαφήμισης. Η υποβολή συμμετοχών για τα Epica Awards 2024 μόλις ξεκίνησε και μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου μπορούν να υποβάλλονται Early Bird συμμετοχές με έκπτωση 200 ευρώ. Η κανονική περίοδος συμμετοχών εκτείνεται από τις 2 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 11 Οκτωβρίου. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο https:// www.epica-awards.com. Υπενθυμίζεται πως το adbusiness, το advertising.gr και το Business Today εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.
Η καμπάνια, που επιμελήθηκαν οι δημιουργικοί της BETC, Abi Stephenson, Matt Jones και Anthony Tavares και σκηνοθετήθηκε δημιουργικά από τον Nicholas Bakshi, «κλείνει το μάτι» χιουμοριστικά σε καταξιωμένες και αξιόλογες προσωπικότητες του κλάδου της διαφήμισης, για να υπογραμμίσει το γεγονός ότι τα Βραβεία Epica κρίνονται από δημοσιογράφους και όχι από στελέχη δημιουργικού agencies.
Ο Editorial Director των Epica Αwards, Mark Tungate, δήλωσε: «Καθώς η έδρα μας είναι στη Γαλλία, η BETC ήταν πάντα ένα agency-ορόσημο για εμάς. Eίμαστε πολύ χαρούμενοι που κατορθώσαμε να συνεργαστούμε μαζί τους. Ο Abi, ο Matt, ο Anthony και ο Nick έχουν φοβερό ''άτακτο'' πνεύμα και η καμπάνια τους είναι αριστοκρατική, εντυπωσιακή και πνευματώδης». Πρόσθεσε ότι τα Epica Awards λαμβάνουν συχνά κλήσεις από δημιουργικούς που θα ήθελαν να συμμετάσχουν στην κριτική επιτροπή των βραβείων. Η κριτική επιτροπή, όμως, αποτελείται από έμπειρους και εξειδικευμένους από κορυφαία κλαδικά μέσα από όλο τον τον κόσμο, καθώς και από εξειδικευμένες εκδόσεις που αφορούν κατηγορίες όπως τα αυτοκίνητα, τα luxury προϊόντα και τα οπτικά εφέ. Έτσι κατορθώνει να παραμένει αντικειμενική και ανεπηρέαστη από συνθήκες εντός του κλάδου της διαφήμισης. Η υποβολή συμμετοχών για τα Epica Awards 2024 μόλις ξεκίνησε και μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου μπορούν να υποβάλλονται Early Bird συμμετοχές με έκπτωση 200 ευρώ. Η κανονική περίοδος συμμετοχών εκτείνεται από τις 2 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 11 Οκτωβρίου. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο https:// www.epica-awards.com. Υπενθυμίζεται πως το adbusiness, το advertising.gr και το Business Today εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.