Επενδύουν στο programmatic οι διαφημιζόμενοι
Επενδύουν στο programmatic οι διαφημιζόμενοιΣχεδόν τα 2/3 των διαφημιζόμενων, που διαθέτουν μπάτζετ μεγαλύτερο των 62,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερα στο programmatic media buying μέσα στους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η AudienceScience.
Για την «The Shifting Digital Landscape» το 64% των διαφημιζομένων αυτών θέλουν να επενδύσουν περισσότερα στο programmatic buying και το real-time bidding, σε σύγκριση με το 53% των «μικρών διαφημιζόμενων» που διαθέτουν μπάτζετ μικρότερο των 18,8 εκατομμυρίων δολαρίων και το 41% των «μεσαίων διαφημιζόμενων» με δαπάνη μεταξύ 18,8 και 62,5 εκατομμυρίων. Παράλληλα, η έρευνα αποκάλυψε πως το 43% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να φέρουν μεγαλύτερο μέρος του digital planning in-house.
Η διαφάνεια εξακολουθεί να κυριαρχεί στις σκέψεις των διαφημιζόμενων με το 69% να υποστηρίζει πως τα επίπεδα διαφάνειας στην εμπορική βιομηχανία των Media έχουν παραμείνει σταθερά ή έχουν παρουσιάσει κάμψη.
«Η πολυπλοκότητα που αφορά στη media εκτέλεση, η έλλειψη διαφάνειας και οι πολλαπλοί μεσάζοντες είναι λίγα μόνο από τα ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία του διαφημιζόμενου στο digital» κατέληξε η έρευνα.