Ενίσχυσαν την αξία τους τα διεθνή brands
Tα πιο πολύτιμα παγκόσμια brands είδαν την αξία τους να ενισχύεται κατά 5,9% παρά τον οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο του κορονοϊού, σύμφωνα με την παγκόσμια κατάταξη BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands της WPP και της Kantar. Η συνολική αξία των brands που βρίσκονται στο Top 100 ανήλθε στα 5 τρισ. δολάρια, ένα ποσό που αντιστοιχεί στο ετήσιο ΑΕΠ της Ιαπωνίας.
Τα τεχνολογικά brands εξακολούθησαν να κυριαρχούν στην κατάταξη, αντιστοιχώντας σε περισσότερο από το ένα τρίτο (37%) της αξίας του δείκτη και σημειώνοντας ανάπτυξη κατά 10%. H Apple διατηρεί τη θέση της ως το δεύτερο πιο πολύτιμο brand με αύξηση 14% και αξία στα 352,2 δισ. δολάρια, ενώ η Microsoft ξαναβρέθηκε στην τρίτη θέση με 30% ανάπτυξη και αξία 326,5 δισ. δολάρια. Ακολουθεί η Google με άνοδο 5% και την αξία της να διαμορφώνεται στα 323 δισ. δολάρια.
Τα ασιατικά brands αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο του δείκτη Top 100 brands, με 17 κινεζικές εταιρείες να πρωταγωνιστούν. Η Alibaba αποτελεί την κορυφαία κινεζική εταιρεία, καθώς βρίσκεται στο νούμερο 6 της κατάταξης, με την αξία της να διαμορφώνεται στα 152,5 δισ. δολάρια, ενισχυμένη κατά 16%.