Emirates: Σε spec για τα media παγκοσμίως

Η Emirates ξεκίνησε μια αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning
and buying. Η αεροπορική εταιρεία με έδρα
το Ντουμπάι συνεργάζεται με το agency
της IPG Mediabrands,
UM από το 2020. Το
παγκόσμιο review θα
περιλαμβάνει και την αγορά της Αυστραλίας, αλλά περισσότερες λεπτομέρειες δεν είναι ακόμα γνωστές.
Η UM κέρδισε το λογαριασμό από τον όμιλο επικοινωνίας Havas, ο οποίος κατείχε την επιχείρηση για επτά χρόνια. Η Emirates ξοδεύει περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια σε media σύμφωνα με το COMvergence. Κατά το οικονομικό έτος 2024, οι δαπάνες πωλήσεων και μάρκετινγκ της αραβικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 17%, εν μέρει λόγω της νέας πολυετούς παγκόσμιας συνεργασίας με το NBA.
Η UM κέρδισε το λογαριασμό από τον όμιλο επικοινωνίας Havas, ο οποίος κατείχε την επιχείρηση για επτά χρόνια. Η Emirates ξοδεύει περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια σε media σύμφωνα με το COMvergence. Κατά το οικονομικό έτος 2024, οι δαπάνες πωλήσεων και μάρκετινγκ της αραβικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 17%, εν μέρει λόγω της νέας πολυετούς παγκόσμιας συνεργασίας με το NBA.