Electronic Arts: Στην Group M τα media παγκοσμίως

Η Electronic Arts, ο γίγαντας
της ψηφιακής ψυχαγωγίας του
οποίου τα video games franchise
περιλαμβάνουν τα Madden NFL,
The Sims, Need for Speed και
Battlefield, επέλεξε την Group M
του WPP για την ανάθεση του παγκόσμιου media
λογαριασμού
της, μετά από
σχετικό spec.
H Interpublic
ήταν ο άλλος
φιναλίστ στo
review, όπως
επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της Electronic Arts.
Η Publicis Groupe και η Dentsu
συμμετείχαν επίσης στο spec. Η
επανεξέταση διήρκεσε έξι μήνες και διενεργήθηκε από την
εταιρεία multimedia συμβούλων
ID Comms.
H Electronic Arts χαρακτήρισε την αλλαγή ένα ανανεωμένο μοντέλο εταιρείας που εξελίσσεται από την τρέχουσα σχέση της με την T&Pm του WPP, η οποία διατηρεί το λογαριασμό μέχρι τώρα. Ενώ η T&Pm είναι μέρος του GroupM, η εταιρεία δεν θα εργάζεται για το λογαριασμό, δήλωσε εκπρόσωπος της Electronic Arts. Η GroupM εξαγόρασε πλήρως την T&P το 2024, αφού κατείχε την πλειοψηφία της εταιρείας. Ενώ η Electronic Arts είναι σίγουρα ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στο χώρο των τυχερών παιχνιδιών, έχει αντιμετωπίσει αρκετές προκλήσεις πρόσφατα. Τον Ιανουάριο, οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν σημαντική πτώση μετά από μια αιφνιδιαστική επιβράδυνση, Η EA σχεδιάζει να επεκταθεί πέρα από τα βιντεοπαιχνίδια. Τον Σεπτέμβριο, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να κυκλοφορήσει την social media εφαρμογή EA Sports με αθλητικό περιεχόμενο.
H Electronic Arts χαρακτήρισε την αλλαγή ένα ανανεωμένο μοντέλο εταιρείας που εξελίσσεται από την τρέχουσα σχέση της με την T&Pm του WPP, η οποία διατηρεί το λογαριασμό μέχρι τώρα. Ενώ η T&Pm είναι μέρος του GroupM, η εταιρεία δεν θα εργάζεται για το λογαριασμό, δήλωσε εκπρόσωπος της Electronic Arts. Η GroupM εξαγόρασε πλήρως την T&P το 2024, αφού κατείχε την πλειοψηφία της εταιρείας. Ενώ η Electronic Arts είναι σίγουρα ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στο χώρο των τυχερών παιχνιδιών, έχει αντιμετωπίσει αρκετές προκλήσεις πρόσφατα. Τον Ιανουάριο, οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν σημαντική πτώση μετά από μια αιφνιδιαστική επιβράδυνση, Η EA σχεδιάζει να επεκταθεί πέρα από τα βιντεοπαιχνίδια. Τον Σεπτέμβριο, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να κυκλοφορήσει την social media εφαρμογή EA Sports με αθλητικό περιεχόμενο.