Electrolux: Στην Anomaly η παγκόσμια διαφήμιση
Η Electrolux κατέληξε στην πρόσληψη της Anomaly για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, καθώς επιδιώκει να δώσει περισσότερο τοπικό χαρακτήρα στο ευρωπαϊκό της marketing.
Ο λογαριασμός θα "τρέχει" από το γραφείο της διαφημιστικής στο Λονδίνο, με βοήθεια από τα παραρτήματα σε Άμστερνταμ, Βερολίνο και Σανγκάη.
Η Electrolux είχε ξεκινήσει την αναθεώρηση νωρίτερα μέσα στη χρονιά και η Anomaly αποτέλεσε την τελική επιλογή, σε μια διαδικασία που διαχειρίστηκε η The Burnett Collective. Βάσει της συνεργασίας, η Anomaly θα είναι υπεύθυνη για τις μικρές οικιακές συσκευές και την οικιακή φροντίδα σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς και για τις μεγάλες συσκευές στην ΕΜΕΑ.
Πέραν του δικού της, ομώνυμου brand, η εταιρεία έχει επίσης στην κατοχή της τις μάρκες Zanussi, AEG και Frigidaire.
Ο λογαριασμός θα "τρέχει" από το γραφείο της διαφημιστικής στο Λονδίνο, με βοήθεια από τα παραρτήματα σε Άμστερνταμ, Βερολίνο και Σανγκάη.
Η Electrolux είχε ξεκινήσει την αναθεώρηση νωρίτερα μέσα στη χρονιά και η Anomaly αποτέλεσε την τελική επιλογή, σε μια διαδικασία που διαχειρίστηκε η The Burnett Collective. Βάσει της συνεργασίας, η Anomaly θα είναι υπεύθυνη για τις μικρές οικιακές συσκευές και την οικιακή φροντίδα σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς και για τις μεγάλες συσκευές στην ΕΜΕΑ.
Πέραν του δικού της, ομώνυμου brand, η εταιρεία έχει επίσης στην κατοχή της τις μάρκες Zanussi, AEG και Frigidaire.