«Economist»: Tηλεοπτική διαφήμιση μετά από 10 χρόνια

Ο «Economist» ανακοίνωσε πως για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια θα παρουσιάσει μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία πρόκειται να «τρέξει» σε κανάλια υψηλής τηλεθέασης σε Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ.
Την καμπάνια που φέρει τον τίτλο «Never Stop Questioning», υπογράφει η Proximity London και έχει σαν βασικό μήνυμα την ανάγκη να αμφισβητεί κανείς και να εξετάζει συνεχώς όσα συμβαίνουν γύρω του.
Μέσα από το spot στόχος είναι να αποτυπωθεί η οικουμενική αλήθεια, που συνίσταται στο γεγονός πως μαθαίνεις μόνο αν κάνεις ερωτήσεις, κάτι που πράττει και ο «Economist».
Την καμπάνια που φέρει τον τίτλο «Never Stop Questioning», υπογράφει η Proximity London και έχει σαν βασικό μήνυμα την ανάγκη να αμφισβητεί κανείς και να εξετάζει συνεχώς όσα συμβαίνουν γύρω του.
Μέσα από το spot στόχος είναι να αποτυπωθεί η οικουμενική αλήθεια, που συνίσταται στο γεγονός πως μαθαίνεις μόνο αν κάνεις ερωτήσεις, κάτι που πράττει και ο «Economist».