Δυναμική ανάκαμψη για τα marketing budgets

Τα marketing budgets συνεχίζουν να μεγαλώνουν δυναμικά στην
Ευρώπη και την Αμερική, ενώ η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βλέπει την
ανάπτυξη να επιταχύνει, σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα του
Global Marketing Index (GMI) της Warc.
Η πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε ραγδαία περικοπή στα διαφημιστικά budget, όμως η ανάκαμψη συνεχίζει να επιταχύνει. Και οι τρεις περιοχές αλλά και όλα τα έξι media που αναλύθηκαν σημειώνουν δυνατή απόδοση μετά το disruption της Covid-19. Τα marketing budgets αναπτύσσονται δυνατά στην Ευρώπη και στην Αμερική, κάτι που συνεχίστηκε και τον Αύγουστο. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού σημείωνε μια πιο αργή ανάπτυξη τους πρόσφατους μήνες, αν και πλέον και αυτή άρχισε να επιταχύνει.
To πιο πρόσφατο report δείχνει πως επίσης οι συνθήκες βελτιώνονται για το out-of-home και το ραδιοφωνικό marketing. Επίσης, τον Αύγουστο το digital και το mobile marketing κατέγραψαν τον πιο δυνατό ρυθμό ανάπτυξης budget -μετά από μικρή πτώση που είχε καταγραφεί τον Ιούλιο-, και τα οποία ακολούθησε στη λίστα η τηλεόραση.
Η πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε ραγδαία περικοπή στα διαφημιστικά budget, όμως η ανάκαμψη συνεχίζει να επιταχύνει. Και οι τρεις περιοχές αλλά και όλα τα έξι media που αναλύθηκαν σημειώνουν δυνατή απόδοση μετά το disruption της Covid-19. Τα marketing budgets αναπτύσσονται δυνατά στην Ευρώπη και στην Αμερική, κάτι που συνεχίστηκε και τον Αύγουστο. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού σημείωνε μια πιο αργή ανάπτυξη τους πρόσφατους μήνες, αν και πλέον και αυτή άρχισε να επιταχύνει.
To πιο πρόσφατο report δείχνει πως επίσης οι συνθήκες βελτιώνονται για το out-of-home και το ραδιοφωνικό marketing. Επίσης, τον Αύγουστο το digital και το mobile marketing κατέγραψαν τον πιο δυνατό ρυθμό ανάπτυξης budget -μετά από μικρή πτώση που είχε καταγραφεί τον Ιούλιο-, και τα οποία ακολούθησε στη λίστα η τηλεόραση.