DOOH: Μεγαλύτερο engagement στους νέους

Νέα έρευνα από την Alfi, μια AI SaaS enterprise διαφημιστική πλατφόρμα,
αποκαλύπτει ότι το 61% των ανώτερων στελεχών διαφήμισης πιστεύει ακράδαντα ότι η ψηφιακή διαφήμιση εκτός σπιτιού (DOOH) είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσει κανείς τους νέους, καταναλωτές που
είναι γνώστες της τεχνολογίας, ιδιαίτερα κοινωνικοί και βρίσκονται διαρκώς
σε κίνηση, επομένως είναι και η πιο πιθανή ομάδα που αλληλοεπιδρά με διαφημίσεις εκτός σπιτιού (OOH).
Το 86% των στελεχών συμφώνησαν επίσης ότι οι άνθρωποι που μετακινούνται έχουν «ενεργή νοοτροπία», επιτρέποντας ευκολότερα μια πιο απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία.
Το 86% των στελεχών συμφώνησαν επίσης ότι οι άνθρωποι που μετακινούνται έχουν «ενεργή νοοτροπία», επιτρέποντας ευκολότερα μια πιο απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία.