To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DOOH: Μεγαλύτερο engagement στους νέους

DOOH: Μεγαλύτερο engagement στους νέους
Νέα έρευνα από την Alfi, μια AI SaaS enterprise διαφημιστική πλατφόρμα, αποκαλύπτει ότι το 61% των ανώτερων στελεχών διαφήμισης πιστεύει ακράδαντα ότι η ψηφιακή διαφήμιση εκτός σπιτιού (DOOH) είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσει κανείς τους νέους, καταναλωτές που είναι γνώστες της τεχνολογίας, ιδιαίτερα κοινωνικοί και βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση, επομένως είναι και η πιο πιθανή ομάδα που αλληλοεπιδρά με διαφημίσεις εκτός σπιτιού (OOH).

Το 86% των στελεχών συμφώνησαν επίσης ότι οι άνθρωποι που μετακινούνται έχουν «ενεργή νοοτροπία», επιτρέποντας ευκολότερα μια πιο απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία.