Δημιουργικό spec από τη Weight Watchers International
Η Weight Watchers International έχει ξεκινήσει την αναζήτηση για νέα δημιουργική συνεργάτιδα.
Τα προηγούμενα χρόνια, η μάρκα ινστιτούτων αδυνατίσματος συνεργάστηκε με εταιρείες, όπως οι Havas, DiMassimo Goldstein, Wieden & Kennedy Portland και McCann New York.
"Καθώς προχωρούμε στην εφαρμογή του σχεδίου που θα μας καταστήσει ένα παγκόσμιο, purpose-driven brand, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με πιθανούς συνεργάτες, που θα μοιραστούν το όραμά μας και θα διαθέτουν τις ικανότητες για να υλοποιήσουν τους στόχους μας" σχολίασε η Chief Brand Officer Gail Tifford, η οποία εντάχθηκε στη Weight Watchers πριν από δυο μήνες, προερχόμενη από τη Unilever, όπου αποτελούσε VP του media North America και του global digital media innovation.
Η Weight Watchers αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την ταυτότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στο spec.
Τα προηγούμενα χρόνια, η μάρκα ινστιτούτων αδυνατίσματος συνεργάστηκε με εταιρείες, όπως οι Havas, DiMassimo Goldstein, Wieden & Kennedy Portland και McCann New York.
"Καθώς προχωρούμε στην εφαρμογή του σχεδίου που θα μας καταστήσει ένα παγκόσμιο, purpose-driven brand, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με πιθανούς συνεργάτες, που θα μοιραστούν το όραμά μας και θα διαθέτουν τις ικανότητες για να υλοποιήσουν τους στόχους μας" σχολίασε η Chief Brand Officer Gail Tifford, η οποία εντάχθηκε στη Weight Watchers πριν από δυο μήνες, προερχόμενη από τη Unilever, όπου αποτελούσε VP του media North America και του global digital media innovation.
Η Weight Watchers αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την ταυτότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στο spec.