To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργικό spec από τη Weight Watchers International

Δημιουργικό spec από τη Weight Watchers International
Η Weight Watchers International έχει ξεκινήσει την αναζήτηση για νέα δημιουργική συνεργάτιδα.

Τα προηγούμενα χρόνια, η μάρκα ινστιτούτων αδυνατίσματος συνεργάστηκε με εταιρείες, όπως οι Havas, DiMassimo Goldstein, Wieden & Kennedy Portland και McCann New York.

"Καθώς προχωρούμε στην εφαρμογή του σχεδίου που θα μας καταστήσει ένα παγκόσμιο, purpose-driven brand, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με πιθανούς συνεργάτες, που θα μοιραστούν το όραμά μας και θα διαθέτουν τις ικανότητες για να υλοποιήσουν τους στόχους μας" σχολίασε η Chief Brand Officer Gail Tifford, η οποία εντάχθηκε στη Weight Watchers πριν από δυο μήνες, προερχόμενη από τη Unilever, όπου αποτελούσε VP του media North America και του global digital media innovation.

Η Weight Watchers αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την ταυτότητα των εταιρειών που συμμετέχουν στο spec.