Διεύρυνση συνεργασίας OMD-Levi Strauss
Διεύρυνση συνεργασίας OMD-Levi StraussΗ εταιρεία του ομίλου Omnicom ήταν αυτή που χειριζόταν ήδη μεγάλο όγκο του συγκεκριμένου λογαριασμού, με την περιφέρεια της Βορείου Αμερικής να αποτελεί το κύριο πεδίο του ενδιαφέροντός της. Οι άλλες εταιρείες που συμμετείχαν στο pitch ήταν η Starcom, που χειριζόταν τα Media του Ηνωμένου Βασιλείου, και η MediaCom. Στόχος της Levi Strauss & Co μέσα από αυτή την αναθεώρηση ήταν η σύμπτυξη των Media επιχειρήσεών της, οι οποίες μέχρι πρότινος ήταν χωρισμένες σε διάφορες εταιρείες.
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια συνεπή brand πλατφόρμα και να ενισχύσουμε την παρουσία της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να γίνει περισσότερο αποδοτική» ήταν το σχόλιο του εκπροσώπου Τύπου της Levi. Όσο για τη συνεργασία της με την OMD, αυτή έχει ξεκινήσει από το 2008.