Dentsu: Συνεχίζει τη συνεργασία με τη Heineken

Η Dentsu ανακοίνωσε ότι η Heineken
επέκτεινε τη σχέση της με τα media
παγκοσμίως με το δίκτυο, συνεχίζοντας την οκταετή σχέση. Με μια
σημαντική προγραμματισμένη επένδυση στα media, το νέο διετές συμβόλαιο θέλει την dentsu να εκπροσωπεί τη Heineken σε 100 αγορές,
συμπεριλαμβανομένων του Μεξικού,
της Βραζιλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας, της Γερμανίας, της
Ισπανίας, της Ολλανδίας, της Νότιας
Αφρικής, της Νιγηρίας, του Βιετνάμ και της Ινδίας.
Έχοντας επιλεγεί στο global media agency roster της Heineken το 2016, ο ρόλος της ενισχύθηκε με την ενοποίηση των επιχειρήσεων το 2021. Η Dentsu υποστήριξε την Heineken μέσω του ταξιδιού της στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αυξάνοντας σημαντικά τη χρήση δεδομένων και τεχνολογίας και τελικά αναδεικνύοντας το digital κομμάτι στην παγκόσμια multimedia στρατηγική. Η Dentsu συνεχίζει να υποστηρίζει την επιχείρηση της Heineken, καθώς προσπαθεί να εξελίξει περαιτέρω τη στρατηγική της για την εμπειρία των καταναλωτών στο πλαίσιο της νέας αλγοριθμικής εποχής. Η Dentsu θα υποστηρίξει επίσης την ανάπτυξη της Heineken με μια παγκόσμιας κλάσης πρόταση αξίας στα media με έμφαση στα ψηφιακά μέσα. «Απολαύσαμε μια εμβάθυνση της σχέσης με την dentsu τα τελευταία χρόνια, καθώς η προσέγγιση της Heineken στα παγκόσμια media έχει εξελιχθεί, φέρνοντας καινοτομία και νέες ιδέες για να υποστηρίξει την παγκόσμια ανάπτυξή μας», δήλωσε ο global media and data director της Heineken, Olya Dyachuk.
Έχοντας επιλεγεί στο global media agency roster της Heineken το 2016, ο ρόλος της ενισχύθηκε με την ενοποίηση των επιχειρήσεων το 2021. Η Dentsu υποστήριξε την Heineken μέσω του ταξιδιού της στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αυξάνοντας σημαντικά τη χρήση δεδομένων και τεχνολογίας και τελικά αναδεικνύοντας το digital κομμάτι στην παγκόσμια multimedia στρατηγική. Η Dentsu συνεχίζει να υποστηρίζει την επιχείρηση της Heineken, καθώς προσπαθεί να εξελίξει περαιτέρω τη στρατηγική της για την εμπειρία των καταναλωτών στο πλαίσιο της νέας αλγοριθμικής εποχής. Η Dentsu θα υποστηρίξει επίσης την ανάπτυξη της Heineken με μια παγκόσμιας κλάσης πρόταση αξίας στα media με έμφαση στα ψηφιακά μέσα. «Απολαύσαμε μια εμβάθυνση της σχέσης με την dentsu τα τελευταία χρόνια, καθώς η προσέγγιση της Heineken στα παγκόσμια media έχει εξελιχθεί, φέρνοντας καινοτομία και νέες ιδέες για να υποστηρίξει την παγκόσμια ανάπτυξή μας», δήλωσε ο global media and data director της Heineken, Olya Dyachuk.