Dare to Zlatan από τη Nike
Dare to Zlatan από τη NikeΗ Nike λανσάρει την πρώτη marketing καμπάνιας της που εστιάζει αποκλειστικά στον Σουηδό άσο της Παρί Σεν Ζερμέν, Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, καθώς θέλει να επωφεληθεί από το αναπτυσσόμενο παγκόσμιο προφίλ του ποδοσφαιριστή, στο δρόμο προς το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας.
Ο Ιμπραΐμοβιτς είναι ο πρωταγωνιστής της ενέργειας με τίτλο «Dare to Zlatan», η οποία «παίζει» με τη μεγάλη αυτοπεποίθηση που επιδεικνύει σε κάθε του κίνηση. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε outdoor, social media και τηλεοπτικά διαφημιστικά, που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να «επιχειρήσουν το αδύνατο», όπως υποστηρίζει ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής ότι κάνει στη διάρκεια των αγώνων.
Ήδη έχουν κυκλοφορήσει ορισμένα online videos, που παρουσιάζουν τον Ιμπραΐμοβιτς να συμμετέχει σε επικίνδυνα και ακραία σενάρια. Τη δημιουργία υπογράφει η Wieden + Kennedy, ενώ το λανσάρισμα έγινε στις 10 Μαρτίου, όταν ο Σουηδός κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις χρηστών του Twitter σχετικά με τον τρόπο παιχνιδιού του.
)