Daimler: Στην Omnicom Media τα media διεθνώς

Η Daimler AG ανέθεσε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της στην Omnicom Media Group (OMG).
Σύμφωνα με διάφορες πηγές, η αξία του λογαριασμού κυμαίνεται μεταξύ 600 και 950 εκατομμυρίων δολαρίων. Η OMG θα αναλάβει τα καθήκοντά της από την 1η Ιανουαρίου 2019 και θα είναι υπεύθυνη σε περισσότερες από 40 αγορές παγκοσμίως. Η εξέλιξη αυτή είναι σημαντική απώλεια για την GroupM.
Βάσει των όρων της νέας συμφωνίας, η OMG θα είναι υπεύθυνη για όλα τα τμήματα της Daimler (Mercedes-Benz Cars, Mercedes-Benz Vans, Daimler Trucks, Daimler Buses, Daimler Financial Services).
Σημειώνεται πως η OMG διατηρούσε ήδη μερική συνεργασία με την εταιρεία αυτοκινήτων, καθώς χειριζόταν τους λογαριασμούς Media σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Νότια Αφρική.
Από την πλευρά της, η GroupM του ομίλου WPP κρατούσε κομμάτια του λογαριασμού στην Ασία και την Ευρώπη. Η media αναθεώρηση, που ξεκίνησε νωρίτερα αυτό το έτος, προέκυψε λίγο μετά την ανακήρυξη του Publicis Group σε international network και digital συνεργάτη της Mercedes-Benz, μετά από spec.
Ο Publicis, ο οποίος δημιούργησε ένα αποκλειστικό shop για την επιχείρηση, θα ξεκινήσει να εργάζεται για τη Mercedes σε 37 αγορές παγκοσμίως -εξαιρουμένων των ΗΠΑ και της Κίνας- την 1η Ιανουαρίου 2019.
Σύμφωνα με διάφορες πηγές, η αξία του λογαριασμού κυμαίνεται μεταξύ 600 και 950 εκατομμυρίων δολαρίων. Η OMG θα αναλάβει τα καθήκοντά της από την 1η Ιανουαρίου 2019 και θα είναι υπεύθυνη σε περισσότερες από 40 αγορές παγκοσμίως. Η εξέλιξη αυτή είναι σημαντική απώλεια για την GroupM.
Βάσει των όρων της νέας συμφωνίας, η OMG θα είναι υπεύθυνη για όλα τα τμήματα της Daimler (Mercedes-Benz Cars, Mercedes-Benz Vans, Daimler Trucks, Daimler Buses, Daimler Financial Services).
Σημειώνεται πως η OMG διατηρούσε ήδη μερική συνεργασία με την εταιρεία αυτοκινήτων, καθώς χειριζόταν τους λογαριασμούς Media σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Νότια Αφρική.
Από την πλευρά της, η GroupM του ομίλου WPP κρατούσε κομμάτια του λογαριασμού στην Ασία και την Ευρώπη. Η media αναθεώρηση, που ξεκίνησε νωρίτερα αυτό το έτος, προέκυψε λίγο μετά την ανακήρυξη του Publicis Group σε international network και digital συνεργάτη της Mercedes-Benz, μετά από spec.
Ο Publicis, ο οποίος δημιούργησε ένα αποκλειστικό shop για την επιχείρηση, θα ξεκινήσει να εργάζεται για τη Mercedes σε 37 αγορές παγκοσμίως -εξαιρουμένων των ΗΠΑ και της Κίνας- την 1η Ιανουαρίου 2019.