Cannes Lions: Η AB InBev Creative Marketer of the Year
Η AB InBev ανακηρύχθηκε Creative
Marketer of the Year στα Cannes
Lions για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η AB InBev, με brands όπως
Budweiser, Bud Light, Corona,
Michelob Ultra και πολλά άλλα,
είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ζυθοποιίας στον κόσμο.
«Έχουν ανεβάσει σημαντικά τον πήχυ για άλλη μια φορά και έχουν ενσωματώσει ένα σύστημα και μια κουλτούρα που διασφαλίζει ότι η συνεχής επιτυχία είναι αναπόφευκτη», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Lions, Simon Cook.
Η δουλειά που ξεχώρισε από την περασμένη χρονιά, αφορά τη Michelob Ultra, η οποία συνέχισε την εντυπωσιακή της ανάπτυξη το 2022. Χρησιμοποιώντας AI και μηχανική μάθηση, το brand δημιούργησε πέντε εικονικές εκδόσεις του θρύλου του τένις John McEnroe, η καθεμία σχεδιασμένη για να τον μιμείται σε διαφορετικά στάδια της καριέρας του, και τους έβαλε να παίξουν ενάντια στον πραγματικό McEnroe. Στη συνέχεια, μετέτρεψε αυτούς τους αγώνες σε branded αφιερώματα διάρκειας 45 λεπτών, τα οποία προβλήθηκαν στο ESPN, προσελκύοντας 10 εκατομμύρια θεατές, 3 δισεκατομμύρια media εμφανίσεις και περισσότερες από 150 earned media τοποθετήσεις.
Ο παγκόσμιος επικεφαλής marketing της AB InBev, Marcel Marcondes, πιστεύει ότι αυτή η τελευταία «νίκη» στα Cannes Lions προκύπτει απο μια πολυετή διαδικασία εντός της εταιρείας που έχει στόχο να εμφυσήσει και να κλιμακώσει ένα ήθος και μια δέσμευση για δημιουργική αποτελεσματικότητα.
«Έχουν ανεβάσει σημαντικά τον πήχυ για άλλη μια φορά και έχουν ενσωματώσει ένα σύστημα και μια κουλτούρα που διασφαλίζει ότι η συνεχής επιτυχία είναι αναπόφευκτη», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Lions, Simon Cook.
Η δουλειά που ξεχώρισε από την περασμένη χρονιά, αφορά τη Michelob Ultra, η οποία συνέχισε την εντυπωσιακή της ανάπτυξη το 2022. Χρησιμοποιώντας AI και μηχανική μάθηση, το brand δημιούργησε πέντε εικονικές εκδόσεις του θρύλου του τένις John McEnroe, η καθεμία σχεδιασμένη για να τον μιμείται σε διαφορετικά στάδια της καριέρας του, και τους έβαλε να παίξουν ενάντια στον πραγματικό McEnroe. Στη συνέχεια, μετέτρεψε αυτούς τους αγώνες σε branded αφιερώματα διάρκειας 45 λεπτών, τα οποία προβλήθηκαν στο ESPN, προσελκύοντας 10 εκατομμύρια θεατές, 3 δισεκατομμύρια media εμφανίσεις και περισσότερες από 150 earned media τοποθετήσεις.
Ο παγκόσμιος επικεφαλής marketing της AB InBev, Marcel Marcondes, πιστεύει ότι αυτή η τελευταία «νίκη» στα Cannes Lions προκύπτει απο μια πολυετή διαδικασία εντός της εταιρείας που έχει στόχο να εμφυσήσει και να κλιμακώσει ένα ήθος και μια δέσμευση για δημιουργική αποτελεσματικότητα.