BrandZ: Στην κορυφή η Apple
BrandZ: Στην κορυφή η AppleΣυγκεκριμένα, η έρευνα BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands φανερώνει πως η Apple έχει αυξήσει την αξία της μάρκας της στα 247 δισεκατομμύρια δολάρια, βελτιωμένη κατά 67% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά και βασισμένη στα κέρδη-ρεκόρ που ανακοίνωσε νωρίτερα μέσα στο 2015. Και η Google, από την πλευρά της, βελτίωσε την αξία της κατά 9% το 2014, με συνέπεια αυτή να ανέλθει σε 173,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Microsoft βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης με εντυπωσιακή αύξηση 28% στη brand αξία της!
Σε ευρύτερο πλαίσιο, η τεχνολογία αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία, με αύξηση 24% μέσα στο τελευταίο 12μηνο, ενώ το Facebook αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand, με αύξηση 99%, που αντικατοπτρίζει την \"επιτυχημένη στρατηγική\" απόκτησης κι ενσωμάτωσης apps, όπως τα WhatsApp και Instagram.
Σύμφωνα με όσα τόνισε η επικεφαλής της έκθεσης, Doreen Wang, τα φετινά αποτελέσματα παρουσιάζουν την \"αντεπίθεση\" της Apple: \"Η Apple συνεχίζει να κυριαρχεί στην κατηγορία της, χάρη στην καινοτομία και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργεί οφέλη για τους καταναλωτές\".
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως για 10η χρονιά, η BrandZ παρατηρεί επίμονη αύξηση στον αριθμό των κινέζικων brands που εντάσσονται σε αυτή, συμπεριλαμβανομένου του ecommerce ομίλου Alibaba, που έχει αφήσει πίσω την Amazon. Επιπρόσθετα, υπάρχουν μόλις 24 ευρωπαϊκά brands στο Top 100 από τα 35 του 2006.