BMW: Προχωρά σε media spec
Η BMW προχωρά σε αναθεώρηση των ευρωπαϊκών offline και digital μέσων, σε μια προσπάθεια να ενοποιήσει και τα δύο.
Το agency iProspect της Dentsu διατηρεί τον offline λογαριασμό από τo 2022, που πραγματοποιήθηκε και το τελευταίο review όπου είχε πάρει τη θέση της Wavemaker. Η αναθεώρηση που περιλαμβάνει τις επωνυμίες BMW και Mini, αφορά 24 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Το 2022, η αξία του offline λογαριασμού ανερχόταν στα 140 εκατ. δολάρια.
Η Total Media της Mediaplus κατέχει το digital μέρος του λογαριασμού της BMW, που όπως αναφέρει και το Campaign, ήταν ο πελάτης με τις υψηλότερες δαπάνες του agency για το 2023. Τον Οκτώβριο του 2024, η BMW «έτρεξε» επίσης ένα παγκόσμιο review του δημιουργικού για το Mini, τον οποίο χειρίζεται η Anomaly από το 2020. Η iProspect κατέλαβε την τέταρτη θέση στην κατάταξη των βρετανικών new businesses, μετά τους λογαριασμούς των Hiscox και eBay. Η Total Media εξαγοράστηκε από τη Mediaplus της διαφημιστικής εταιρείας Serviceplan νωρίτερα μέσα στο έτος.
Το agency iProspect της Dentsu διατηρεί τον offline λογαριασμό από τo 2022, που πραγματοποιήθηκε και το τελευταίο review όπου είχε πάρει τη θέση της Wavemaker. Η αναθεώρηση που περιλαμβάνει τις επωνυμίες BMW και Mini, αφορά 24 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Το 2022, η αξία του offline λογαριασμού ανερχόταν στα 140 εκατ. δολάρια.
Η Total Media της Mediaplus κατέχει το digital μέρος του λογαριασμού της BMW, που όπως αναφέρει και το Campaign, ήταν ο πελάτης με τις υψηλότερες δαπάνες του agency για το 2023. Τον Οκτώβριο του 2024, η BMW «έτρεξε» επίσης ένα παγκόσμιο review του δημιουργικού για το Mini, τον οποίο χειρίζεται η Anomaly από το 2020. Η iProspect κατέλαβε την τέταρτη θέση στην κατάταξη των βρετανικών new businesses, μετά τους λογαριασμούς των Hiscox και eBay. Η Total Media εξαγοράστηκε από τη Mediaplus της διαφημιστικής εταιρείας Serviceplan νωρίτερα μέσα στο έτος.