To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ballantine’s: Στη Lucky Generals το creative παγκοσμίως

Ballantine’s: Στη Lucky Generals το creative παγκοσμίως
Η Lucky Generals κέρδισε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό για το Ballantine’s, το οποίο ανήκει στην Chivas Brothers, μετά από σχετικό spec. Τον creative λογαριασμό κατείχε η CBP London (προηγουμένως Crispin Porter & Bogusky), η οποία ανέλαβε τη διαχείρησή του τον Νοέμβριο του 2019.
Η CBP London συγχωνεύθηκε με τη Forsman & Bodenfors’ London studio τον Μάρτιο του περασμένου έτους. Η Helen James, CEO του συνδυασμένου οργανισμού, δήλωσε: « Ήταν απόλυτη ευχαρίστηση να εργάζομαι σε αυτήν την εμβληματική μάρκα τα τελευταία πέντε χρόνια. Όλα τα καλά πράγματα τελειώνουν - ευχόμαστε τα καλύτερα στην Ballantine's και στο νέο τους agency».

To Ballantine's έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Engine Creative (τώρα House 337) και είχε επιλέξει τη Mr President να χειρίζεται τα δημιουργικά σε όλη την Ευρώπη για το Ballantine's Brasil το 2018. Η Chivas Brothers, η οποία ανήκει στην Pernod Ricard, έχει μια διαρκή σχέση με τη Lucky Generals. Λίγο μετά το λανσάρισμα του agency το 2013, η Lucky Generals δημιούργησε ένα σποτ για την Kahlua, με πρωταγωνιστή τον Jeff Bridges, ο οποίος κέρδισε το βραβείο Cannes Lions. Η Lucky Generals, η οποία δημοσίευσε την είδηση της νίκης στο LinkedIn, θα συνεργαστεί με την παγκόσμια ομάδα μάρκετινγκ του Ballantine’s για την ανάπτυξη νέων ιδεών κάτω από την πλατφόρμα «Stay true» της επωνυμίας.