B2B digital εξαγορά από το LinkedIn
B2B digital εξαγορά από το LinkedInΤο επιχειρηματικό social δίκτυο συνεχίζει να αναπτύσσει τις διαφημιστικές του επιχειρήσεις κι επικεντρώνεται, παράλληλα, στα Sponsored Updates, την ταχέα αναπτυσσόμενη διαφημιστική πλατφόρμα, η οποία βρίσκει εφαρμογή στα feeds των χρηστών του.
«Η ικανότητά μας να ενσωματώσουμε τις b2b λύσεις της Bizo με τα content marketing προϊόντα μας θα μας επιτρέψει να γίνουμε η πιο αποτελεσματική πλατφόρμα που θα χρησιμοποιούν οι b2b marketers για να συνδεθούν με επαγγελματίες» ανέφερε ο SVP του product and user experience του LinkedIn, Deep Nishar.
Η τεχνολογία του Bizo εξάλλου, επιτρέπει στους marketers να ανακαλύψουν επιχειρηματικά κοινά στο online πεδίο, να διανείμουν τα μηνύματά τους και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητά τους.
Σε ότι αφορά το αντίτιμο της εξαγοράς, το social δίκτυο θα καταβάλει το 90% των 175 εκατομμυρίων σε μετρητά και το υπόλοιπο σε μετοχές. Αυτή είναι η δεύτερη εξαγορά του LinkedIn μέσα σε λίγες εβδομάδες, καθώς προηγήθηκε αυτή της startup τεχνολογικής ενημερωτικής εταιρείας Newsle.