Asda: Προχωράει σε αναθεώρηση των marketing συνεργασιών

Ο chief customer officer της Asda, Andy Murray, που μετακινήθηκε το 2016 από τη μητρική Walmart, έκανε γνωστό πως η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναθεωρεί το σύνολο των εταιρικών της σχέσεων, έπειτα από την αναδιάρθρωση των εσωτερικών marketing ομάδων της.
"Θέλουμε να φτάσουμε στους πελάτες μας με διαφορετικό τρόπο από τον σημερινό" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Murray. Οι εταιρείες που επηρεάζονται από την αναθεώρηση είναι οι Saatchi & Saatchi και Blue 449, οι οποίες προσλήφθηκαν ταυτόχρονα το 2016 για τον δημιουργικό και media λογαριασμό αντίστοιχα. Άλλες εταιρείες που περιλαμβάνονται στο ρόστερ των συνεργατών της, είναι οι Momentum, MadeByPi, Prophecy Unlimited και CreativeRace.
Τέλος, σύμφωνα με αναφορές, η Asda ξόδεψε 72,2 εκατομμύρια λίρες για media το 2016, συμπεριλαμβανομένων 28,8 εκατ. λιρών στην τηλεόραση, 21,5 εκατ. λιρών στον Τύπο, 9,9 εκατ. λιρών στο ραδιόφωνο και 8,3 εκατ. λιρών στο digital.
"Θέλουμε να φτάσουμε στους πελάτες μας με διαφορετικό τρόπο από τον σημερινό" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Murray. Οι εταιρείες που επηρεάζονται από την αναθεώρηση είναι οι Saatchi & Saatchi και Blue 449, οι οποίες προσλήφθηκαν ταυτόχρονα το 2016 για τον δημιουργικό και media λογαριασμό αντίστοιχα. Άλλες εταιρείες που περιλαμβάνονται στο ρόστερ των συνεργατών της, είναι οι Momentum, MadeByPi, Prophecy Unlimited και CreativeRace.
Τέλος, σύμφωνα με αναφορές, η Asda ξόδεψε 72,2 εκατομμύρια λίρες για media το 2016, συμπεριλαμβανομένων 28,8 εκατ. λιρών στην τηλεόραση, 21,5 εκατ. λιρών στον Τύπο, 9,9 εκατ. λιρών στο ραδιόφωνο και 8,3 εκατ. λιρών στο digital.