Αscential: Η Μedialink στην UTA
Η MediaLink, μία από τις πολλές βασικές εταιρείες στρατηγικών συμβουλών στο promoting business, αλλάζει ιδιοκτησία, αφού η Ascential, η ιδιοκτήτρια των Cannes Lions, συμφώνησε να την πουλήσει έναντι 125 εκατ. δολαρίων στη μεγάλη εταιρεία τεχνογνωσίας του Χόλιγουντ, United Expertise Company (UTA).
Ο Michael Kassan, ο οποίος ίδρυσε τη MediaLink το 2003 και έφερε την επιχείρησή του στην Ascential το 2017, συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων προσωπικοτήτων στη διεθνή βιομηχανία της διαφήμισης και έχει «τρέξει» διαγωνισμούς για εταιρείες όπως οι AT&T, Disney και Walgreens Boots Alliance.
Η Ascential αγόρασε τη MediaLink για 69 εκατ. δολάρια, με κεφάλαια κερδοφορίας που εκτιμώνται στα 110 εκατ. δολάρια, ως απάντηση στο inventory dealer Peel Hunt και η απόφασή της να την πουλήσει τώρα, φαίνεται να υπογραμμίζει την τελευταία στρατηγική της αλλαγής στην κατεύθυνση των εταιρειών ψηφιακού εμπορίου και πληροφοριών.
Ο Kassan πληροφόρησε το campaign ότι η Ascential με έδρα τη Βρετανία, ιδιοκτήτρια της MediaLink, ήταν λογικό να την πουλήσει στην UTA, η οποία αντιπροσωπεύει την τεχνογνωσία σε όλη το entertainment business και συνεργάζεται με μεγάλες εταιρείες. Ο Michael Kassan θα συνεχίσει ως Chief Govt της MediaLink, η οποία θα λειτουργεί με ένα αυτόνομο μοντέλο, και στο προσωπικό του 150 ατόμων θα προστεθούν περίπου 30 εργαζόμενοι από το διαφημιστικό τμήμα της UTA. Η MediaLink θα έχει τα γραφεία της στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο και το Λονδίνο, και η UTA διασφαλίζει ότι δεν θα έχει απώλεια θέσεων εργασίας