Apple: Αποχωρεί μετά από δύο χρόνια ο Nick Law
Ο Vice President of Marketing
της Apple, Nick Law, ο οποίος
εργάστηκε για την ενοποίηση
επικοινωνιών στο marketing,
αποχωρεί από το γίγαντα της τεχνολογίας δύο χρόνια μετά την
ένταξή του στην εταιρεία.
Η αποχώρηση του Law από την Apple δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Ad Age, το οποίο επικαλείται πηγές που γνωρίζουν το θέμα. Δεν είναι για την ώρα σαφές γιατί ο Law εγκαταλείπει την Apple ή πού θα πάει στη συνέχεια. Ο Nick Law διαδραμάτισε βασικό ρόλο στην ευρύτερη στρατηγική στο marketing της Apple στην τηλεόραση, το retail, τα media και την ψηφιακή διαφήμιση.
Το Ad Age σημειώνει ότι ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το social και digital strategy. Ο Law εντάχθηκε για πρώτη φορά στην Apple τον Ιούνιο του 2019 από τον όμιλο Publicis Groupe, όπου είχε το ρόλο του Chief Creative Officer. Εκείνη την εποχή ο Law χαρακτήρισε την ευκαιρία να εργαστεί κανείς στην Apple ως «ευκαιρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή».
Στην Apple, ο Law υπηρέτησε ως Vice President του marcom integration και αναφερόταν στον Vice President of Marketing Communications της Apple, Tor Myhren. O Law επικεντρώθηκε στην ηγεσία των ψηφιακών προσπαθειών της Apple. Είναι πιθανό ότι ο Law έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη ή τη διατήρηση της στρατηγικής στη διαφήμιση και στο μάρκετινγκ της Apple, η οποία περιλαμβάνει τις καμπάνιες «Shot on iPhone», καθώς και τη βιωματική καμπάνια του retail «Today at Apple», η οποία κέρδισε ένα Grand Prix στα Cannes Lion το 2018
Η αποχώρηση του Law από την Apple δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Ad Age, το οποίο επικαλείται πηγές που γνωρίζουν το θέμα. Δεν είναι για την ώρα σαφές γιατί ο Law εγκαταλείπει την Apple ή πού θα πάει στη συνέχεια. Ο Nick Law διαδραμάτισε βασικό ρόλο στην ευρύτερη στρατηγική στο marketing της Apple στην τηλεόραση, το retail, τα media και την ψηφιακή διαφήμιση.
Το Ad Age σημειώνει ότι ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το social και digital strategy. Ο Law εντάχθηκε για πρώτη φορά στην Apple τον Ιούνιο του 2019 από τον όμιλο Publicis Groupe, όπου είχε το ρόλο του Chief Creative Officer. Εκείνη την εποχή ο Law χαρακτήρισε την ευκαιρία να εργαστεί κανείς στην Apple ως «ευκαιρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή».
Στην Apple, ο Law υπηρέτησε ως Vice President του marcom integration και αναφερόταν στον Vice President of Marketing Communications της Apple, Tor Myhren. O Law επικεντρώθηκε στην ηγεσία των ψηφιακών προσπαθειών της Apple. Είναι πιθανό ότι ο Law έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη ή τη διατήρηση της στρατηγικής στη διαφήμιση και στο μάρκετινγκ της Apple, η οποία περιλαμβάνει τις καμπάνιες «Shot on iPhone», καθώς και τη βιωματική καμπάνια του retail «Today at Apple», η οποία κέρδισε ένα Grand Prix στα Cannes Lion το 2018