ANA: Το 82% των μελών έχει in-house agencies

Η τελευταία έκθεση της
Association of National
Advertisers (ANA) για τα in-house agencies αναφέρει ότι
το 82% των μελών έχει ένα in
-house agency, από 78% που
ήταν το 2018. Η μελέτη «The
Continued Rise of the In-House
Agency: 2023 Edition» διεξάγεται κάθε πέντε χρόνια.
Το 2013, η μελέτη ανέφερε ότι το 58% των ερωτηθέντων είχαν δυνατότητες εσωτερικής διαφήμισης, ενώ το 2008 το ποσοστό ήταν 42%. Ως «in-house agency» ορίστηκε το «τμήμα, ομάδα ή άτομο που έχει αρμοδιότητες οι οποίες συνήθως εκτελούνται από εξωτερική διαφημιστική και δεν περιλάμβανε εσωτερικούς πόρους».
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2023, με τη συμμετοχή 162 ερωτηθέντων. «Η έκθεση δείχνει ότι τα in-house agencies έχουν γίνει ένα σταθερά εδραιωμένο μέρος του ολιστικού οικοσυστήματος του marketing και αποτελούν πλέον βασικό στήριγμα στην πλειονότητα των εταιρειών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ANA, Bob Liodice, επισημαίνοντας ότι «οι διαφημιστικές εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για τις εταιρείες, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 92% των ερωτηθέντων εξακολουθούν να τις επιλέγουν.
Αλλά η ανάπτυξη των εσωτερικών δυνατοτήτων έχει αλλάξει σαφώς τη σχέση πελάτη/ agency τα τελευταία 15 χρόνια». Η μελέτη έδειξε ότι ο όγκος εργασίας για τα in-house agencies συνεχίζει να αυξάνεται, με το 88% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ο όγκος εργασίας των εσωτερικών agencies τους αυξήθηκε το περασμένο έτος, συμπεριλαμβανομένου του 67% που ανέφερε ότι ο όγκος εργασίας είχε αυξηθεί πολύ.
Το 2013, η μελέτη ανέφερε ότι το 58% των ερωτηθέντων είχαν δυνατότητες εσωτερικής διαφήμισης, ενώ το 2008 το ποσοστό ήταν 42%. Ως «in-house agency» ορίστηκε το «τμήμα, ομάδα ή άτομο που έχει αρμοδιότητες οι οποίες συνήθως εκτελούνται από εξωτερική διαφημιστική και δεν περιλάμβανε εσωτερικούς πόρους».
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2023, με τη συμμετοχή 162 ερωτηθέντων. «Η έκθεση δείχνει ότι τα in-house agencies έχουν γίνει ένα σταθερά εδραιωμένο μέρος του ολιστικού οικοσυστήματος του marketing και αποτελούν πλέον βασικό στήριγμα στην πλειονότητα των εταιρειών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ANA, Bob Liodice, επισημαίνοντας ότι «οι διαφημιστικές εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για τις εταιρείες, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 92% των ερωτηθέντων εξακολουθούν να τις επιλέγουν.
Αλλά η ανάπτυξη των εσωτερικών δυνατοτήτων έχει αλλάξει σαφώς τη σχέση πελάτη/ agency τα τελευταία 15 χρόνια». Η μελέτη έδειξε ότι ο όγκος εργασίας για τα in-house agencies συνεχίζει να αυξάνεται, με το 88% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ο όγκος εργασίας των εσωτερικών agencies τους αυξήθηκε το περασμένο έτος, συμπεριλαμβανομένου του 67% που ανέφερε ότι ο όγκος εργασίας είχε αυξηθεί πολύ.