To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ANA: Λέξη της χρονιάς η ΑΙ

ANA: Λέξη της χρονιάς η ΑΙ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά τα μέλη της Association of National Advertisers (ANA) ανακήρυξαν την AI τη λέξη μάρκετινγκ της χρονιάς για το 2024. Είναι η συντομευμένη εκδοχή του όρου «Tεχνητή Νοημοσύνη», που επέλεξαν και το 2017. Η ANA είπε ότι το 65% των μελών που συμμετείχαν στην έρευνα που διεξήχθη από τις 18 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου, επέλεξε το AI, ενώ η νούμερο δυο επιλογή ήταν η λέξη "personalization," που συγκέντρωσε το 14% των ψήφων και ήταν επίσης η λέξη της χρονιάς του ANA το 2019.