ANA: Λέξη της χρονιάς η ΑΙ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά τα μέλη της Association of National
Advertisers (ANA) ανακήρυξαν
την AI τη λέξη μάρκετινγκ της χρονιάς για το 2024. Είναι η συντομευμένη εκδοχή του όρου «Tεχνητή
Νοημοσύνη», που επέλεξαν και το
2017. Η ANA είπε ότι το 65% των μελών που συμμετείχαν στην έρευνα
που διεξήχθη από τις 18 Νοεμβρίου
έως τις 2 Δεκεμβρίου, επέλεξε το
AI, ενώ η νούμερο δυο επιλογή
ήταν η λέξη "personalization," που
συγκέντρωσε το 14% των ψήφων
και ήταν επίσης η λέξη της χρονιάς
του ANA το 2019.