Amazon: «Στους καταναλωτές το κόστος των δασμών»

Μπορεί η Amazon να απορροφά τις ανατιμήσεις που φέρνουν στα προϊόντα οι νέοι σαρωτικοί δασμοί, αλλά σύμφωνα με τον CEO της, Άντι
Τζάσι, μεγάλο μέρος από το αυξημένο κόστος θα μετακυλιστεί στους
καταναλωτές. «Νομίζω ότι πολλές επιχειρήσεις στο λιανεμπόριο θα προσπαθήσουν να μεταφέρουν το κόστος στους καταναλωτές»,
υπογράμμισε σε συνέντευξή του στο CNBC.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Amazon έχει πραγματοποιήσει ορισμένες «στρατηγικές αγορές αποθεμάτων» και επιχειρεί να θέσει σαν πρώτο στόχο της τη διατήρηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα για τους πελάτες της. Όπως τόνισε, υπάρχουν ενδείξεις πως οι Αμερικανοί αυξάνουν τις δαπάνες τους πριν από την επερχόμενη, αισθητή άνοδο των τιμών, αλλά είναι πολύ νωρίς για να διαπιστωθεί εάν αυτή θα αποτελέσει την κυρίαρχη καταναλωτική συμπεριφορά. «Οι άνθρωποι δεν έχουν σταματήσει να αγοράζουν και σε ορισμένες κατηγορίες, βλέπουμε και προπαραγγελίες, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τόσο αν είναι απλώς μια παραφωνία ή η νέα τάση, στα δεδομένα, όσο και το πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτό το φαινόμενο», επεσήμανε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Amazon έχει πραγματοποιήσει ορισμένες «στρατηγικές αγορές αποθεμάτων» και επιχειρεί να θέσει σαν πρώτο στόχο της τη διατήρηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα για τους πελάτες της. Όπως τόνισε, υπάρχουν ενδείξεις πως οι Αμερικανοί αυξάνουν τις δαπάνες τους πριν από την επερχόμενη, αισθητή άνοδο των τιμών, αλλά είναι πολύ νωρίς για να διαπιστωθεί εάν αυτή θα αποτελέσει την κυρίαρχη καταναλωτική συμπεριφορά. «Οι άνθρωποι δεν έχουν σταματήσει να αγοράζουν και σε ορισμένες κατηγορίες, βλέπουμε και προπαραγγελίες, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τόσο αν είναι απλώς μια παραφωνία ή η νέα τάση, στα δεδομένα, όσο και το πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτό το φαινόμενο», επεσήμανε.